9.5/10

Andre Toussaint

Positieve ervaring met levering diverse onderdelen.
Betrouwbare leverancier.

Duidelijke Website, prima aanvullend (telefonisch) advies, pragmatisch, klantgericht.

Vakkundig advies en snelle levering!

No nonsens service. Snelle reactie op mijn vragen

Prima service. Door middel van het sturen van foto’s en contact via de app kon men snel het probleem aan mijn buitenkraan herkennen. Het onderdeel wat de oorzaak was van het probleem werd...

Meedenkend, oplossingsgericht.

Top snelle levering en perfect telefonisch advies

Goed advies

Meer dan voortreffelijk vooral ook in de telefonische ondersteuning en snelheid van verzenden met perfect advies klantenservice

Klantvriendelijk heid

Ga zo door

Kohler

Zeer goed. Binnen 2 dagen geleverd en juist product.

Goed assortiment en duidelijke tekening van het product en de onderdelen van het product met codering. Hierdoor eenvoudig bestellen van het product.

Wij hadden een cartouche besteld van een Grohe Europlus. Bij verwijdering van de oude cartouche zaten er 3 zwarte rubbers onder de cartouche. Uit de oude cartouche gevallen. Bij de nieuwe cartouche zaten de rubbers in de cartouche en waren wit. Wij dachten dat deze rubbers dus daar hoorden. U begrijpt , bij montage ging de kraan heel zwaar. Vanwege de dubbele rubbers. Ik neem aan dat het vaak voorkomt dat de oude rubbers uit de cartouche vallen. Extra dienstverlening zou wat tips voor gebruikers kunnen zijn, welke niet dagelijks een cartouche vervangen. Dus een tip van de vakman die voorkomt dat een vaak gemaakte fout niet wordt gemaakt. Maar ik weet dat je ook kan redeneren dat je dan maar een vakman moet inschakelen. Ik weet niet wie de doelgroep is.

Prima proces, van bestelling tot levering. Op tijd en compleet

Komt afspraken na