Familie

Erg leuk, wel een te lange introductie door de drukte. Duurde 45 min

Reactie Klimbos Nederland:

Fijn dat jullie hebben genoten. Onze instructie duurt normaal gesproken 30 minuten, maar het kan door omstandigheden wat langer duren. Helaas was dit bij jullie blijkbaar het geval.

Van Uden Gros

We hebben een heerlijke middag gehad!
We hebben een heerlijke middag gehad!
Dit was vooral te danken aan jullie medewerker Milan!! Wat een kanjer, beleefd, vriendelijk, enthousiast, belangstellend en geduldig. Super met de kinderen!! Daar kan menig medewerker nog wat van leren!
Prachtig bos, leuke routes, we komen zeker nog eens terug!

Familie met 19 personen, waarvan er 14 hebben geklommen!

Reactie Klimbos Nederland:

Wow, wat een geweldig mooie woorden! 🤩 We hebben de complimenten meteen doorgegeven aan Milan! Tot de volgende keer! 👋

Erg leuk actief middagje gehad! Goede instructie, veilig klimmen en de vele verschillende routes maakten het niet té eng.
Het was met Hemelvaartsdag een zeer drukke dag, maar er waren geen...
Het was met Hemelvaartsdag een zeer drukke dag, maar er waren geen lange wachtrijen. Heel fijn!

🙏 ☺️

Daniël en Job

Prima klimbos, goed geregeld, al geef ik voorkeur voor handschoenen ( tokkelen) en valhelm

Reactie Klimbos Nederland:

Leuk dat jullie hebben genoten! Bedankt voor je feedback, het is een bewuste keuze om niet met helmen te werken. Onze routes worden dagelijks gecontroleerd en bouwen we de routes niet boven elkaar,... Leuk dat jullie hebben genoten! Bedankt voor je feedback, het is een bewuste keuze om niet met helmen te werken. Onze routes worden dagelijks gecontroleerd en bouwen we de routes niet boven elkaar, hierdoor is het veilig om zonder helm te klimmen. Daarnaast zitten er ook nadelen aan helmen, bijvoorbeeld de kinband die kan snijden. Maar altijd goed om je mening te laten horen!

Goede service en klantvriendelijkheid. Prima begeleiding en hulp daar waar nodig was. Mooi diverse parcoursen, voor elk wat wils.

Reactie Klimbos Nederland:

Super, bedankt voor je review! 😀

Arno

Mooi parcours en slim in elkaar gezet

👍

Femke

Heerlijke middag gehad met het hele gezin. De medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam. Bij de spectaculaire vrije val met hulp van een betrokken medewerker de angst kunnen overwinnen. Mooie... Heerlijke middag gehad met het hele gezin. De medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam. Bij de spectaculaire vrije val met hulp van een betrokken medewerker de angst kunnen overwinnen. Mooie ervaring!

👍

Klimbos Lage Vuursche

🙏

Erg leuk bos personeel erg vriendelijk en behulpzaam

🙏 😊