Paul Jansen

Ik ben samen met mijn zoon van 9 jaar geweest. We hebben het goed naar onze zin gehad.

A & A

Super leuk uitje in de Biesbosch

Annelies

Het was een fijne uitdaging op een top locatie
Het was een fijne uitdaging op een top locatie
jammer dat er soms lang moet gewacht worden maar dit is ergens wel een beetje normaal. Niet iedereen is even gedreven of heeft de nodige moed, vandaar wel heel fijn ook de verschillende levels

Stichting Prokino

Top middag voor de kinderen

Martin

Super leuk en avontuurlijk outdoor uitje voor kids en uiteraard ook de ouders!

Reactie Klimbos Nederland:

Super leuk om te horen πŸ˜€

Jolanda Boer

Echt superrrrrrr leuk. Helaas door knieblessure maar 1,5 route gedaan. Dikke duim voor Mitch en zijn collega (die mij heeft af gehesen). Schoondochter en klein dochter hebben t prima naar de zin... Echt superrrrrrr leuk. Helaas door knieblessure maar 1,5 route gedaan. Dikke duim voor Mitch en zijn collega (die mij heeft af gehesen). Schoondochter en klein dochter hebben t prima naar de zin gehad.

Reactie Klimbos Nederland:

Super om te lezen dat je zo positief bent, ondanks je blessure! Hopelijk gaat het snel beter en zien we je wellicht nog een keer in het bos 🌳

Ferry Gommers

Hele goede ontvangst en super goede uitleg aan de spelers. En mooi dat er altijd iemand daar loopt voor vragen

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je reactie! πŸ˜€

Monique Keizer

Mooi klimbos en vriendelijke begeleiders

Ronald

Leuke uitleg van kundig en behulpzaam team.Mooie lokatie en bijzondere ervaringen zo in de boomtoppen en vallende blaadjes

Super om te lezen!