Guido

De routes in het klimbos bij Hoge Vuursche waren bijzonder leuk; vooral de "vrije val" was echt spannend. De begeleiders waren opvallend vriendelijk. Ik heb wel een suggestie over de instructie: ik... De routes in het klimbos bij Hoge Vuursche waren bijzonder leuk; vooral de "vrije val" was echt spannend. De begeleiders waren opvallend vriendelijk. Ik heb wel een suggestie over de instructie: ik ben eerder in het klimbos in het Amsterdamse Bos geweest. Daar deden ze de instructie van het tockelen vlakbij de grond, waardoor het veel makkelijker was om directe feedback te geven. Nu zat er een jong meisje voor ons dat niet door had hoe ze de zekering weer los moest koppelen, maar doordat de demo-baan toch wel op een meter of 3 hoogte was, kon de instructeur niet makkelijk helpen en hebben we daar best een poos op moeten wachten. Door de instructie laag bij de grond te doen, kun je het net zo goed leren, maar wel efficiënter. Naar mijn herinnering hebben we toentertijd in het Amsterdamse Bos meer geoefend en in minder tijd...

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je review en feedback Guido! We nemen het mee in overweging!

anoniem

Al bijna 10 jaar leuk

Reactie Klimbos Nederland:

Wat leuk dat je het al zo lang leuk vindt!

Fam. de Wit

Alles zat mee, prachtig weer, iedereen had er zin, mooie en uitdagende toestellen op ieders niveau. Kortom een zeer geslaagde uitstap voor de kinderen, kleinkinderen en opa en oma

Reactie Klimbos Nederland:

Heerlijk, zo'n blije familie!

Mooi onderhouden, overzichtelijk en afwisselend klimbos

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor het compliment!

A Bakker

Prima georganiseerd: duidelijke uitleg, veilig klimmen

👍

Raymond

Top uitje voor zowel kinderen als volwassenen. Lekker in de buitenlucht en het klimmen is veilig en voor alle niveaus geschikt. Eerst een goede uitleg gehad waarna de 3 uur voorbij.vlogen Wij gaan... Top uitje voor zowel kinderen als volwassenen. Lekker in de buitenlucht en het klimmen is veilig en voor alle niveaus geschikt. Eerst een goede uitleg gehad waarna de 3 uur voorbij.vlogen Wij gaan zeker nog een keer!

Super, tot snel!

Erg leuk klimbos met veel en gevarieerde routes.

SvR

Erg gaaf klimbos, zowel leuke beginners routes als voor de meer gevorderden. En veel tokkelbanen, in elke route een tokkelbaan aanwezig.

👍