Klimbos Achterhoek

Afgelopen week samen met mijn zoontje van 6 geweest. Hij voldeed net aan de minimum lengte dus hij mocht klimmen! Alles was goed geregeld. Duidelijke uitleg en hulp. En de (junior) routes zijn... Afgelopen week samen met mijn zoontje van 6 geweest. Hij voldeed net aan de minimum lengte dus hij mocht klimmen! Alles was goed geregeld. Duidelijke uitleg en hulp. En de (junior) routes zijn zelfstandig goed te doen. Maar er lopen genoeg jongens rond om te helpen als er iets niet helemaal goed gaat. We zijn erg tevreden en gaan zeker terug!

Zeker leuk! Voor alle leeftijden wat & instructie is kort en bondig wat het praktisch en zelfstandig maakt. Personeel is vriendelijk en houdt een oogje in het zeil. Wel zou het leuk zijn om bij een... Zeker leuk! Voor alle leeftijden wat & instructie is kort en bondig wat het praktisch en zelfstandig maakt. Personeel is vriendelijk en houdt een oogje in het zeil. Wel zou het leuk zijn om bij een aantal onderdelen een keuze te hebben i.p.v 1 vaste route.

Super mooie, gevarieerde klimroutes, ook de oranje!

Reactie Klimbos Nederland:

Wat ontzettend leuk om te lezen!

Sander

Super klimbos! Hartelijk ontvangst, goede en leuke uitleg en bovenal natuurlijk super leuke parcours! Alles super verzorgd en 3 uur vliegen voorbij! Echt een aanrader.

wim eelderink

Wij waren dit jaar voor de 5e keer maar het is elke keer weer een belevenis

Reactie Klimbos Nederland:

Wat leuk dat jullie zo vaak komen klimmen!

Goede duidelijke uitleg , met veel geduld, TOP

Martin

We zijn met 3 kinderen geweest in de leeftijd van 11, 9 en 5.
We zijn met 3 kinderen geweest in de leeftijd van 11, 9 en 5.
die van 11 en 9 hebben de junior route gedaan 9 ( samen met oma) en vonden het heel leuk. Voor het meisje van 5 was er, buiten het kabouterpad, geen alternatief, misschien dat het een optie is om voor die groep ook een soort van mini klim route te maken ?

R. van M.

Mooi klimbos met gevarieerd aanbod aan routes in verschillende moeilijkheidsgraad. Heldere instructie vooraf en instructeurs zijn tussen de diverse klimroutes te vinden, indien hulp nodig is.