Zoe

Erg leuk!! altijd plek voor verbetering maar weet nu niets oke het mag groter :p(het mag altijd groter als leuk is) wij zijn volle 3 uur aan kleine geweest met veel plezier.

Super dag gehad, ga zeker nog een keer. Leuke attractie

Reactie Klimbos Nederland:

Leuk! Tot de volgende keer!

Anton Winia

Aanrader voor jong tot oud.Super veilig en gezellig.

Paul Jansen

Erg leuk klimpart in een natuurlijke omgeving. Ik ben met mijn zoon van net 7 jaar geweest. Na een heldere uitleg, zijn we zelfstandig gaan klimmen. Voor ieders niveau is er een leuke en uitdagende... Erg leuk klimpart in een natuurlijke omgeving. Ik ben met mijn zoon van net 7 jaar geweest. Na een heldere uitleg, zijn we zelfstandig gaan klimmen. Voor ieders niveau is er een leuke en uitdagende route.

Het was heel erg leuk. Wel een leerling die niet meer verder durfde en die door medeleerlingen geholpen is. Ik had graag gezien dat daar eerder een instructeur bij was.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je review. Goed dat een medeleerling heeft geholpen, onze instructeurs moeten het hele bos in de gaten houden en kunnen niet altijd meteen ter plekke zijn.

Joyce

Super leuk, goede uitleg en kinderen konden meteen aan de slag.

Cyrille van Melis - Stichting Avondje Uit 013

Wat een super mooie dag hebben we gehad bij jullie met onze stichting Avondje Uit 013! Goede introductie op het begin met veiligheidsinstructies en een oefenparkour en hele mooie tokkeltochten in de... Wat een super mooie dag hebben we gehad bij jullie met onze stichting Avondje Uit 013! Goede introductie op het begin met veiligheidsinstructies en een oefenparkour en hele mooie tokkeltochten in de bomen. Tip voor bezoekers: smeer je in met Deet of een ander anti muggenspul, want ze weten je te vinden haha. Tot een volgende keer!

Tot de volgende keer!

Fanny van der Giessen

Wat een super leuk klimbos zeg! Echt een uitdagingen!