Saskia

Super klimbos. Veel parcoursen. Jammer dat vrije val dicht was.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je review! De vrije val is op dit moment inderdaad dicht in verband met onderhoud. We hopen deze zo snel mogelijk weer te kunnen openen!

Nienke

Super leuke dag gehad!

👍

Vriendelijk personeel en meerdere parcours. De vrije val en bungee waren top! Wat ons betreft mag er iets meer variatie in de soort obstakels die er zijn, we kwamen vaak dezelfde tegen op andere... Vriendelijk personeel en meerdere parcours. De vrije val en bungee waren top! Wat ons betreft mag er iets meer variatie in de soort obstakels die er zijn, we kwamen vaak dezelfde tegen op andere hoogtes. De obstakels die wat hoger zaten mochten van ons wel wat zwaarder. We vonden het ook jammer dat het zwarte parcours zo snel weer een stuk naar beneden ging, maar overall hebben we ons uitstekend vermaakt!!

Reactie Klimbos Nederland:

Leuk om te lezen dat jullie het naar de zin hebben gehad! We nemen jullie tips mee 😊

Leuke klimroutes, mooie locatie

👍

Silvia

Leuke klimbos, met geweldige mensen, wij hadden een top dag

Bedankt voor je review! Super om te lezen 👍

Super leuk klimbos met leuke routes en goede begeleiding.

Guido

De routes in het klimbos bij Hoge Vuursche waren bijzonder leuk; vooral de "vrije val" was echt spannend. De begeleiders waren opvallend vriendelijk. Ik heb wel een suggestie over de instructie: ik... De routes in het klimbos bij Hoge Vuursche waren bijzonder leuk; vooral de "vrije val" was echt spannend. De begeleiders waren opvallend vriendelijk. Ik heb wel een suggestie over de instructie: ik ben eerder in het klimbos in het Amsterdamse Bos geweest. Daar deden ze de instructie van het tockelen vlakbij de grond, waardoor het veel makkelijker was om directe feedback te geven. Nu zat er een jong meisje voor ons dat niet door had hoe ze de zekering weer los moest koppelen, maar doordat de demo-baan toch wel op een meter of 3 hoogte was, kon de instructeur niet makkelijk helpen en hebben we daar best een poos op moeten wachten. Door de instructie laag bij de grond te doen, kun je het net zo goed leren, maar wel efficiënter. Naar mijn herinnering hebben we toentertijd in het Amsterdamse Bos meer geoefend en in minder tijd...

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je review en feedback Guido! We nemen het mee in overweging!