Tom

Nette service, fijn personeel en leuke banen!m voor jong en oud! Zeker een aanrader.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor de leuke review!

van Raaij

Wij hebben genoten van een paar uur klimmen en tokkelen,de uitleg en begeleiding was ook perfect!

👍

Gonny Masselink

Echt super leuk om te beleven onder goede begeleiding

Geert

Ik heb een geblesseerde deelnemer waarvoor ik het ticket wil afzeggen , gewoon ff terugboeken dacht ik , maar nee de regels zijn een tegoedbon alsof ik met mijn kleinkinderen speciaal vanuit zuiden... Ik heb een geblesseerde deelnemer waarvoor ik het ticket wil afzeggen , gewoon ff terugboeken dacht ik , maar nee de regels zijn een tegoedbon alsof ik met mijn kleinkinderen speciaal vanuit zuiden nog kom klimmen, echt waardeloos dat er dan voor 1 persoon een tegoedbon miet komen

Reactie Klimbos Nederland:

Beste Geert, bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je niet met zijn allen kon komen klimmen. Bij het reserveren van de tickets ben je echter akkoord gegaan met de algemene voorwaarden en daar... Beste Geert, bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je niet met zijn allen kon komen klimmen. Bij het reserveren van de tickets ben je echter akkoord gegaan met de algemene voorwaarden en daar staat dit in beschreven. Ik snap dat het tegenvallend kan voelen, maar bekijk het positief: jullie kunnen nog eens komen!

Maaike koster

Heel goed georganiseerd. Er leuk om er een kinderfeest te houden

G

Wij hebben genoten, goede uitleg, begeleiding en mooie klimroutes. Genoeg variatie, voor ieders wensen!

Ineke Dane

Een fantastisch klimbos met super vriendelijke instructeurs.

A.h.

We zijn hier met een kinderfeestje geweest. 6 kinderen van 8 jaar en 2 volw. Erg leuk! Goede instructies.