Heel leuk Klimbos. Goed geregeld! Catering mag wat langer open blijven, sluit nu om 17uur...

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je reactie en kritische noot. Helaas zijn we gebonden aan een externe partner voor de horeca en hebben we hier weinig invloed op de sluitingstijd.

Een leuk uitje met de klas. De uitleg was heel duidelijk en de instructeurs hadden engelengeduld. Sommige kinderen hebben alle routes gedaan, anderen hebben een paar routes juist heel vaak gedaan,... Een leuk uitje met de klas. De uitleg was heel duidelijk en de instructeurs hadden engelengeduld. Sommige kinderen hebben alle routes gedaan, anderen hebben een paar routes juist heel vaak gedaan, omdat ze die zo leuk vonden. Kortom, het was top!

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je complimenten!

Wij vonden het klimmen erg leuk en het klimbos was top! Het is alleen vervelend als je lang moet wachten, wat bij ons wel een aantal keer is voorgekomen. Het is ons gelukkig net gelukt om alle banen... Wij vonden het klimmen erg leuk en het klimbos was top! Het is alleen vervelend als je lang moet wachten, wat bij ons wel een aantal keer is voorgekomen. Het is ons gelukkig net gelukt om alle banen 1x te doen, maar we hadden er graag wat sneller doorheen gegaan om de leukste nog een keer te doen.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je reactie en goed om te lezen dat jullie het klimmen erg leuk vonden!

Jorien

Superleuke dag gehad!

Wat fijn! 😊

Prachtige locatie, aardige instructeurs en uitdagende routes voor jong en oud. Af en toe iets te druk op de route.

Meeussen

Supertof , superveilig en zeer goede begeleiding

👍

Heel leuk, uitdagend en variërend parcours. Hele vriendelijke medewerkers

👍

Yaas

Echt heel leuk was de eerste keer maar zal zeker nog vaker gaan

Reactie Klimbos Nederland:

Tof! Tot de volgende keer!

Melissa

Onwijs leuke dag gehad! Super duidelijke instructie, het was helemaal niet te druk en prachtige klimpaden! Wij komen zeker binnenkort weer terug om de laatste te doen.

Reactie Klimbos Nederland:

Wat heerlijk om te lezen! Tot een volgende keer! :)