Hoe vond je de flexibiliteit?
Hoe vond je de service?
Hoe vond je de persoonlijke benadering?
Hoe vond je de informatie op onze website?
8.5/10

JP

Telefonisch en persoonlijk

Internet

Wat zijn volgens jou de opvallende, sterke punten?

Heel net bedrijf, ziet er allemaal keurig uit

Sonia Hoenders

Mail en telefoon

google

Wat zijn volgens jou de opvallende, sterke punten?

Snelle reactie, uitgebreide rondleiding, mogelijkheid tot onderhandelen

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Hou die goede service ook als iemand eenmaal huurder is, Ik hoor veel wanklanken en onrust onder de huurders over onderhoud en niet nagekomen afspraken. Dat schept ongenoegen en onvrede onder de huurders. Dat kan toch niet jullie bedoeling zijn want jullie zijn toch ook afhankelijk van de huurders.
Ik hoop dat er snel oplossingen komen voor de problemen die er zijn:
stankoverlast door waarschijnlijk marters,
post die niet op een veilige plek ligt
bewegwijzering zodat onze klanten ons weten te vinden als ze in het pand zijn (en niet bij mij in unit 10 hoeven aan te kloppen om te vragen waar …… te vinden is. Dat gebeurt regelmatig terwijl ik in een klantsessie zit).
Onderhoud wat nodig gebeuren moet.
Ik ben positief over de mogelijkheden en hoop in gesprek te kunnen blijven met de verhuurder hierover!!

Reactie Kantoor-Groningen Kantoor-Drenthe Kantoor-Friesland:

Beste Sonia,

Fijn dat je onze bemiddeling wel goed vindt. Daar gaan deze vragen eigenlijk ook over.

Heel vervelend dat je dit ervaart. Het beheer van dit pand ligt niet bij Kantoor-Drenthe maar bij een ander team, namelijk bij B-HEER. We hebben ze gevraagd om te kijken of je ook een klacht hebt ingediend, maar zij hebben geen klachten van jou ontvangen. Het team van B-HEER gaat contact met je op te nemen om deze punten met je te bespreken.

Team Kantoor-Drenthe

Huur

Google

Niets

Contact over huren privé kantoor, 2 bezichtigingen en vervolgens overleg over concept- en definitief huurovereenkomst

Hoe heb je ons gevonden?

Via een vriendin en internet

Wat zijn volgens jou de opvallende, sterke punten?

Snelle reactie(s) op bezichtigingsaanvraag en overig contact, eerlijkheid, eenvoud in het process

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Parafen moest per bladzijde ingevoerd worden via SignRequest. Hele mooi tool, dat wel, maar voor een document met 20 pagina's kost dat wat tijd/klikwerk. Misschien een optie alles in 1x voorzien van parafen?

Oosterbroek.Biz

Zakelijk - telefonisch, persoonlijk en per email

Google

Snelheid van handelen.

...

Telefonisch, via mail en persoonlijk

via internet

Wat zijn volgens jou de opvallende, sterke punten?

Snelle reactie, direct bereikbaar en snel

sascha russo

Live en tel en mail

via een collega

snelle reacties

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

de website geeft weinig info

Scrooge v.o.f.

Via internet een formulier ingevuld waarna ik werd terug gebeld.

Hoe heb je ons gevonden?

Via een advertentie die voorbij kwam op internet, wellicht Facebook. Dat ging over Het Park in Zuidlaren.

Wat zijn volgens jou de opvallende, sterke punten?

Snel contact n.a.v. internetformulier, op korte termijn een afspraak kunnen maken en ook snel kunnen schakelen tussen Zuidlaren, waar de ruimte niet helemaal voldeed aan onze wensen, en Groningen, waar een uur later al iemand voor ons klaar stond.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Eigenlijk niet, het ging perfect zoals het ging. Ook het trjact erna, het vastleggen van een contract en alles wat daarbij hoorde.

Joeri Scheerhoorn - Initium IT

Ik huur een kantoor via jullie.

Hoe heb je ons gevonden?

Google en ik ken Daan uit het verleden

Fantastische communicatie, heldere structuur

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

De informatie op de stie kan denk ik beter inzichtelijk worden gemaakt. Een beter broodkruimelpad om aan te geven welke kantoren er bekenen worden. Volgens mij vond ik het vooral onduidelijk op de telefoon.

BinDingen Grafische Afwerking

Telefonisch contact
eerst geprobeerd via de makelaar maar dat was drama heeft me een maand gekost en dus ook een mooie ruimte bij jullie

Hoe heb je ons gevonden?

daar ik er vaak langs rijd en via Funda

ligging

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

beter kenbaar maken waar je info kunt krijgen als je iets wilt huren door bijvoorbeeld een billboard bij het pand