7.8/10
Keuze assortiment

Meerdere bestellingen gedaan over de jaren bij kachelsenhaarde winkel en nog steeds goede dienstverlening
Merci.

www.kraz.de

Goede communicatie, snel bezorgd, super tevreden!

korte lijn met leverancier

Goed het geleverde was nog in voorraad

Nee geen

Nee was goed

Geen idee. Mijn contact met het bedrijf was te kort om aan te geven wat de sterke punten zijn.
Ik kreeg een goed bod en het lijkt erop dat ze alles in huis hebben van verkoop tot installatie en onderhoud waardoor men in staat is om op elk vlak een goed advies te geven. Maar persoonlijk heb ik hier geen ervaring mee.

Mogelijkheid om niet alle velden in te vullen in deze review.
Velden die ik niet kan beoordelen heb ik nu 2 sterren gegeven, maar dat doet af aan de totaliteit.
- Keuze assortiment = 2...
Mogelijkheid om niet alle velden in te vullen in deze review.
- Keuze assortiment = 2 sterren -> Ik wist wat ik wilde, dus heb het assortiment niet bekeken.
- After sales = 2 sterren -> Wat wordt bedoeld met de marketing term: 'after sales' is mij onduidelijk, vandaar ook geen beoordeling.
Wat ik wel kan aangeven is dat de kachel keurig op tijd is afgeleverd door een vriendelijke man. Ik was erg blij met de manier waarop de aflevering is gedaan.

Levering duurde langer dan 5-10 werkdagen nl. 4 weken. Dit is slordig

De enige winkel die mijn produkt nog kan leveren

Als de verzending uitloopt, geef dan even een mail dat het wat verlaat komt. Anders gaat de klant twijfelen en bellen, wat irritatie opwekt.

Zeer positief alle onderdelen beschikbaar ruim assortiment

Snel een super kachel geleverd. Alles netjes volgens afspraak geleverd

J van de scheur

Net bedrijf
Er ging wat mis met de bestelling maar het is 100 procent goed gekomen

van der zee

Prachtige Reny tuinhaard besteld en snel geleverd. top!

Het bedrijf kwam zelf leveren waardoor de aflevering precies afgestemd kon worden qua tijd

Alles vlot verlopen, heeft wat langer geduurd maar er was tijdige communicatie daarom trend.

Alles netjes ingepakt