7.8/10
Keuze assortiment

Ik heb bij kachelsenhaardenwinkel.nl een reserve-onderdeel voor mijn houtkachel gekocht. Dat verliep naar wens. Via de site waren niet alle onderdelen die ik zocht te vinden.

Duidelijke, goed afzoekbare website.

Het assortiment reserve-onderdelen zou nog groter kunnen. Extra uitleg over hoe een onderdeel precies werkt zou ook welkom zijn.

Bestelde product werd uiteindelijk goed geleverd.

Uitgebreide keuzes.

De klant verwittigen als de levering op zich laat wachten.

Zowel via de mail als via de tefoon een goed contact

Er wordt goed meegedacht met de klant

Ronald de Smet

Vlotte afhandeling bestelling.

Tot nu toe een goed contact

contact telefonisch erg goed personeel behulpzaam

nee

Prima!

Handig om tijdens het zoeken naar producten vragen te stellen via de chat mogelijkheid op de website, en dan ook direct antwoord te krijgen.

Mommersteeg F.L.

Ik ben in bezit van een Saey hout/kolen kachel vanaf 1993, nu is het onderhoud luikje geheel verbogen en gedeeltelijk verbrandt ! Ik was aangenaam verrast dat van deze kachel nog steeds onderdelen... Ik ben in bezit van een Saey hout/kolen kachel vanaf 1993, nu is het onderhoud luikje geheel verbogen en gedeeltelijk verbrandt ! Ik was aangenaam verrast dat van deze kachel nog steeds onderdelen leverbaar zijn.
En heb gelijk dit luikje besteld, jammer dat het nieuwere model is gestuurd ! Dus wacht ik nu op het goede model waarvan ik ook een foto bij de retour heb bijgesloten. Door deze zomer heb ik natuurlijk wel meer tijd ! En ik heb alle vertrouwen dat dit goed komt.

Uitstekende onderdelen tekening met nummers !

Niet goed op de hoogte houden van late levering

Jammer dat de Remy Q XL geen luchtrooster heeft om extra lucht in te laten. Het vuur aanmaken en goed op warmte laten komen duurt langer dan de aangegeven 3-5 minuten het is jammer dat je dan deur... Jammer dat de Remy Q XL geen luchtrooster heeft om extra lucht in te laten. Het vuur aanmaken en goed op warmte laten komen duurt langer dan de aangegeven 3-5 minuten het is jammer dat je dan deur open moet laten ter compensatie.

Ongeluk pech geval.

prijs en snelheid verzending.

Product informatie en beschrijving specificaties.