7.8/10
Keuze assortiment

Hadden verkeerd onderdeel opgestuurd maar voor ik het kon retourneren was het goede onderdeel al hier. Snelle service

Snelle service

GECO

Bij de eerste kennismaking een vlot verloop van de juiste wisselstukken

zeer snelle afhandeling en levering

Mooie webshop.

Snelle levering van het product.

Geen verbeter punten.

JW

Prima advies, gevolgd door correcte afhandeling order.

Arnoud Kuiper

Prima. Website is goed. Bedrijf is goed bereikbaar via mail en telefoon. Levering helaas met enige schade (DHL) maar goed opgelost.

Bereikbaarheid via mail en telefoon is goed

Andere transporteur: levering met schade en ook moest ik hele dag 8:00-18:00 thuisblijven om voor ontvangst te tekenen. DHL kon geenpreciezer timeslot afspreken ... Dat kan echt niet meer anno 2019.

albert

Positief

groot aanbod, daardoor even zoeken om het juiste te vinden, zeker bij de eerste maal

Gematex

Geweldige service en kennis van zaken

communicatie

Arjen

Duidelijke Website, goed product, keurig verpakt verzonden.

Verpakking, wijze van informeren over de bestelstatus, snelheid van leveren.

Formaten van de producten wellicht wat beter vermelden (omtrek e.d. van alle van belang zijnde delen)

Willem van Dokkum

Ruim assortiment en een snelle levering. Voor mij de tweede keer dat ik wat bestelde. Ik had voor mijn bestelling contact opgenomen omdat ik niet precies wist wat ik nodig had, mijn vragen werden... Ruim assortiment en een snelle levering. Voor mij de tweede keer dat ik wat bestelde. Ik had voor mijn bestelling contact opgenomen omdat ik niet precies wist wat ik nodig had, mijn vragen werden goed en rustig beantwoord. Bedankt hiervoor!

Snelle levering van mijn onderdelen.

Geen.

P. denaan