De raamdecoratie die wij besteld hadden is boven verwachting. Voorzien van een duidelijke omschrijving hoe te handelen.

lieke

Mooie jaloezieen, chique uiterlijk en ophangen was heel makkelijk.

We kregen telefonisch en via de website voldoende informatie. Een kleurenstaal werd toegezonden. Na het doorgeven van de maten werd de jaloezie per post toegezonden. De ophang-instructie was... We kregen telefonisch en via de website voldoende informatie. Een kleurenstaal werd toegezonden. Na het doorgeven van de maten werd de jaloezie per post toegezonden. De ophang-instructie was duidelijk.

Gerda Heeringa

Fantastisch, goed op maat en snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Bravenboer

Goed en snel geleverd. makkelijk te bestellen

Anne

Door goede recensies hier besteld en er geen spijt van! Ik kwam ergens anders goedkoper uit, maar uit recensies haalde ik wel dat de service hier goed was. Blij dat ik er voor gekozen heb.... Door goede recensies hier besteld en er geen spijt van! Ik kwam ergens anders goedkoper uit, maar uit recensies haalde ik wel dat de service hier goed was. Blij dat ik er voor gekozen heb. rolgordijnen waren snel binnen en ben goed op de hoogte gehouden. Per mail dezelfde dag nog antwoord, chat duurde reactie wel wat langer, maar daar was gelijk excuses voor aangeboden. jaloezieen zijn mooi en komen chique over. ik raad jullie overal aan!

janneke

Mooie producten, levertijd duurde langer, maar ben er op tijd van op de hoogte gebracht. Snel reactie en houden zich aan beloftes als ze die maken.

Gerrit

Netjes geholpen, kundige medewerkers. Producten waren met 3 weken ongeveer binnen en ben goed op de hoogte gehouden zonder 100 mailtjes te ontvangen. Alles als prettig ervaring en plisse is mooi.

lily

Top geholpen, je merkt dat ze veel aandacht aan hun service besteden en je krijgt snel antwoord. Jaloezieen zijn ook mooi!

We hebben voor de 2e keer besteld zonder problemen en met een snelle levering