Alles is keurig geleverd, duidelijke instructie en keurig op maat, heb zelf geïnstalleerd en dit is vlot gegaan

Goede ervaring

Wij zijn super blij mee met de goedijnen.

R de Lange

Keurig verpakt en ziet er goed uit.

Duidelijke website , fijn dat er verschillende betaal methodes zijn . verder snelle levering en goed verpakt.
De houten jaloezien zijn prachtig en wij zijn zeer tevreden.

Hangt wat scheeft.
al meermaals het touwtje losgetrokken.
1 van de 3 blijft niet meer vanzelf in halfopgetrokken stand

Reactie Joe Benelli:

Wat vervelend om te lezen dat het product niet naar behoren werkt, dit valt gewoon onder garantie en hebben dan ook graag contact met u. Zou u een foto kunnen mailen samen met uw ordernummer en het probleem? dan wordt dit zo snel mogelijk opgelost voor u!

Prima spullen voor een mooie prijs, maar kwaliteitsverschil met een A-merk zie je ook direct. Manier van fouten afhandelen kan beter! Geen excuses aanbieden en zeggen dat dit de fout is van de...

Reactie Joe Benelli:

Dank voor uw review, wat spijtig dat u de afhandeling als onprettig heeft ervaren. Ik heb het contact terug gekeken en zie dat wij u zoveel mogelijk op de hoogte hebben proberen te houden over de status van uw order en ook excuses aangeboden zijn voor de ongemakken.

Onze prijs-kwaliteitsverhouding staat juist als goed aangeschreven, zou u kunnen aangeven wat er tegen valt aan de kwaliteit? misschien is er sprake van een productiefout?

Wij horen graag van u.

Team Joe Benelli.

Dikke te vreden over de levering en prijs.
Had even contact via de mail super snelle reactie en een duidelijk antwoord.
Product is precies op de opgegen maat geleverd.

Ik heb al mijn houten jaloezieën hier gekocht. Steeds goed gegaan. Echter de laatst bestelde ben ik niet tevreden van

Ingrid Mos

Een fijne afhandeling van de bestelling. Accurate mail met de stand van zaken. Prettig contact met medewerkers.