Govaers

Zeer mooie houten raamdecoratie besteld mooi van kleur en goede levering!

Karin Schoonakker

Jaloezieën zijn prachtig en de maten precies zoals gemeten prima levering alleen jammer dat er geen schroeven of Parkers bij zitten

Ruime keus en prima kwaliteit en dat voor een goede prijs

Jessica

Ik heb voor de 2e keer houten jaloezieën besteld bij Mijnraamdecoratie.nl en wederom zijn er prachtige jaloezieën geleverd. Erg tevreden over de snelle levertijd en de prijs/kwaliteit verhouding.

Jan Peter Peters

Wauwww,,,,, wat een service , had hier houten jalouzien gekocht en er kwam een onvoorzien mankement naar boven, maar dit was allemaal geen probleem het werd opgelost zonder enige moeite. Wauwww,,,,, wat een service , had hier houten jalouzien gekocht en er kwam een onvoorzien mankement naar boven, maar dit was allemaal geen probleem het werd opgelost zonder enige moeite.
Echt toppie .

M. Geurts

Via internet gevonden en sprak me gelijk aan. Duidelijke en overzichtelijke website. Informatie klopt met het geleverde product.

Heb 3 horizontale jalouzieen besteld,
prima kwaliteit , mooi afgewerkt.

Niets dan lof. Goede en duidelijke bestelling en maatvoering was top. Zeer tevreden.

Harold

Aantal houten jaloezieën voor iemand op verzoek geplaatst. Zwart met ladderband.Zag er heel goed uit,niks mis mee. De kunstof steunen om de afdeklat te plaatsen vond ik minder,maar heb dit opgelost... Aantal houten jaloezieën voor iemand op verzoek geplaatst. Zwart met ladderband.Zag er heel goed uit,niks mis mee. De kunstof steunen om de afdeklat te plaatsen vond ik minder,maar heb dit opgelost met klitterband aan de bovenbak wat mooier aansloot op het plafond.