Kasper van der Molen

Exact conform bestelling.

Tjeerd

Het kost een beetje moeite het bedrijf te vinden eenmaal binnen een zeer goede klantvriendelijkheid en goed op de hoogte van hun producten. Kwaliteit kan beter

Reactie Joe Benelli:

Dank voor uw review Tjeerd en fijn om te lezen dat u ons een klantvriendelijk bedrijf vind. Normaliter wordt er positief gekeken naar onze kwaliteit, graag ontvangen wij meer informatie over de... Dank voor uw review Tjeerd en fijn om te lezen dat u ons een klantvriendelijk bedrijf vind. Normaliter wordt er positief gekeken naar onze kwaliteit, graag ontvangen wij meer informatie over de ontvangen kwaliteit. Misschien is er wel sprake van een productiefout/probleem die opgelost kan worden? U kan ons bellen op 0107200400 of ons mailen op info@joebenelli.nl Alvast dank voor uw reactie!

willem

Vriendelijke medewerkers(sters). Goede produktvoorlichting.
Prima informatie inzake evt vragen, verzending, bestelperiode,
en evt wijzigingen.

Jessica

Goede website, makkelijk om product te kunnen bestellen. Levering netjes ingepakt en relatief snel ontvangen.

Frans Hens

Goede communicatie, levertijd zoals mag worden verwacht

Bronke

Al 3x jaloezieën besteld bij dit bedrijf. En 3x heel blij met het resultaat. Duidelijke website en optijd en netjes geleverd. Echt een aanrader!

Eefje Eerden

Mooie jaloezieën, snelle levering, klantenservice heel vriendelijk. Kortom, heel tevreden!

B van Loon

Zeer nette service.
Alles werd netjes aangegeven hoe we moesten meten naar aanleiding van een foto die ik had gestuurd.

Yvonne van Dijk

Leveren zoals beloofd, prettig.