Yotka

Voor jaloezieen op maat heb je wel heel even geduld nodig, maar dan krijg je ook iets binnen de leveringstermijn die ervoor staat waar je veel plezier van gaat hebben. Mooie kwaliteit bamboe en... Voor jaloezieen op maat heb je wel heel even geduld nodig, maar dan krijg je ook iets binnen de leveringstermijn die ervoor staat waar je veel plezier van gaat hebben. Mooie kwaliteit bamboe en afwerking van het product.

Beste Yotka,
Bedankt voor uw positieve review! veel plezier van de raamdecoratie gewenst.

Zeer tevreden. Online besteld, dus best spannend. De jaloezieën en de afwerking zijn van hoge kwaliteit. Op gehoopt, maar ook helemaal waargemaakt.

Beste,
Bedankt voor uw positieve reactie! Wij wensen u veel plezier van de jaloezieën.

Elly

Klantvriendelijk en superieure kwaliteit!
De medewerkster van de klantenservice dacht mee en zo kon ik toch een afwijkende maat bestellen, heel tevreden!

Beste Elly,
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Veel plezier van uw raambekleding gewenst.

Van wijk

Zeer goed!

Beste,
Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat alles naar wens is geleverd. Veel plezier van de raamdecoratie gewenst.

Ronald Vis

Prima geregeld.

Beste Ronald,
Bedankt voor uw positieve review! veel plezier van de raamdecoratie gewenst.

Sandra Spijkerman

Goed, alleen jammer dat het niet duidelijk was welke jaloezie was met de bescherming voor vocht

Beste Sandra,
Bedankt voor uw review.
Mocht u nog vragen hebben over de vochtbestendigheid van de jaloezie, zou u dan contact willen opnemen met info@joebenelli.nl
Met vriendelijke...
Beste Sandra,
Bedankt voor uw review.
Het team van mijnhoutenjaloezieen.nl

Frits van de Ven

Goede service.
Kundige medewerkers

Reactie Joe Benelli:

Wat fijn om te horen, wij wensen u veel plezier van de raamdecoratie toe.

J. A. Arnold

Zeer goede ervaring. Alles netjes geregeld. Top.

Reactie Joe Benelli:

Bedankt voor uw positieve review. Veel plezier van de raamdecoratie gewenst.

PP van der Houven

Redelijk, er waren problemen met de website, telefonisch is het opgelost en dat zou bevestigd worden wat niet is gebeurd. Uiteindelijk is alles op tijd geleverd. Voor een jaloezie van 2 meter die... Redelijk, er waren problemen met de website, telefonisch is het opgelost en dat zou bevestigd worden wat niet is gebeurd. Uiteindelijk is alles op tijd geleverd. Voor een jaloezie van 2 meter die ook nog eens ± een meter boven de grond hangt wordt er wel een zeer korte stok geleverd, waarin een breuk zit (weer gelijmd) op het topje. Ook de hijskoorden zijn aan de korte kant.

Beste P van der Houven,
Beste P van der Houven,
Wat vervelend dat deze gebroken geleverd is aan u. Helaas kunnen wij in ons systeem geen gegevens of melding hier over terug vinden. Zou u dit alsnog naar onze info mail : info@joebenelli.nl kunnen e-mailen zodat we dit netjes voor u kunnen oplossen.
Team Joe Benelli

Mary

Besteld en binnen de leveringstermijn geleverd.