J.P.de Jonge.

Zeer tevreden over de levering, en hoe verpakt het is aangekomen.
Ben zeer tevreden, ook de maten die ik heb opgegeven klopten op
de milimeter. Zeer nauwkeurig, honderd procent aan te...
Zeer tevreden over de levering, en hoe verpakt het is aangekomen.
Ben zeer tevreden, ook de maten die ik heb opgegeven klopten op
de milimeter. Zeer nauwkeurig, honderd procent aan te bevelen.

Iris

We waren op zoek naar zwarte jaloezieën voor in de badkamer, de website was erg overzichtelijk en helder. Het bestellen was snel en gemakkelijk, en binnen 15 werkdagen was het thuisbezorgd. Perfect!

Marco Stam

Ja, ervaring was zeer goed

familie jonlers

Erg blij met onze aankoop Alle jalouzien netjes op maat gekregen

Claire den Ridder

Alleen jammer dat de chauffeur niet bij de buren heeft aangebeld terwijl dit wel in het Bericht vooraf was aangegeven . Nu moesten we nog een week langer wachten op de jaloezieën

Yvonne

Vriendelijk te woord gestaan

Annemarie Beers

Ik heb een paar jaar geleden al mijn ramen met jaloezieën van Joe Benelli bekleed, ziet er perfect uit. Maar 1 ging kapot en heb ik onlangs moeten vervangen. Nu blijkt dat ze een andere fabriek... Ik heb een paar jaar geleden al mijn ramen met jaloezieën van Joe Benelli bekleed, ziet er perfect uit. Maar 1 ging kapot en heb ik onlangs moeten vervangen. Nu blijkt dat ze een andere fabriek gebruiken en is het dus een andere jaloezie geworden: witter van kleur, drie in plaats van twee banden (zelfde breedte 86 cm) en het ergste: kwaliteit is veel minder. Als ik de jaloezien open of dicht draai voelt het heel anders, niet zo goed als bij mijn andere jaloezien. Ik ben hier niet blij mee.

Reactie Joe Benelli:

Beste Annemarie,
Beste Annemarie,
Wat spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent met de levering van de nieuwe jaloezie, hier hebben wij helaas geen bericht over gehad van u. Ik zie dat u voorheen de budget en nu de basic lijn heeft besteld. Wij bieden gratis kleurstalen aan zodat u de kleuren kan vergelijken van onze collecties, het klopt inderdaad dat de basic witter is.
Het klopt echter niet dat de basic kwalitatief minder is, dit moet juist beter zijn dan de eerder bestelde budget lijn. De mechanismes zijn nu van een A-merk en de bak is van staal wat voorheen kunststof was. Misschien zit er een probleem in de ontvangen jaloezie of zit er een beugel verkeerd gemonteerd waardoor er teveel druk op het systeem komt te staan.
Wij ontvangen graag een foto van de gemonteerde jaloezie zonder afdeklat er voor op info@joebenelli.nl met uw ordernummer, dan kunnen wij u verder helpen.
Alvast bedankt voor uw reactie!

Westervoorde

zeer goede ervaring

Yvonne

Makkelijk te bestellen, op tijd geleverd