Anita Otterspeer

Snelle levering. Voor de budget prijs moeie jaloezieen.

Reactie Joe Benelli:

Hartelijk dank voor uw positieve review Anita, dit waarderen wij zeer. Nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst

PietjePuck

Ik heb de door mij bestelde aluminium raam jaloezien binnen de voorspelde tijd netjes en perfect op maat binnen gekregen dus ik bestel hier zeker weer en raad dit bedrijf te zeerste aan.

Reactie Joe Benelli:

Hartelijk dank voor uw positieve review, dit waarderen wij zeer. Nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst!

Jenny

Mooie kleur! Handig systeem makkelijk te monteren. En staat super mooi!

Reactie Joe Benelli:

Hartelijk dank voor uw positieve review Jenny, dit waarderen wij zeer. Nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst!

Marian Laan

Goede ervaringen

Mooi product, goede kwaliteit, nette levering.

Reactie Joe Benelli:

Prachtig jaloezie ontvangen snel geleverd
Ik ben heel tevreden

Yvonne

Super mooie jaloezieen

De bestelling was wat lastig te volgen, had geen bevestiging gezien, en de bezorger kwam dus onverwacht toen ik niet thuis was, moest toen weer een nieuwe afspraak maken.

Weijers

Prima service

Reactie Joe Benelli:

Prima op tijd geleverd. Voldoet aan verwachting, goed op maat gemaakt. Alleen zat er in de bovenste rand een flinke deuk.
Maar door de afdeklat was dat gelukkig niet te zien na het ophangen.

Reactie Joe Benelli:

Bedankt voor uw bericht. Een gedeukte bak is niet de bedoeling en graag hebben wij hier contact over met u! Zou u een foto kunnen mailen samen met uw ordernummer, dan lossen wij dit zo snel mogelijk op.

Alvast dank voor uw reactie.

Team Joe Benelli.