2048 beoordelingen

2048 Reviews

Lenneke

Ik heb twee maal bamboe luxaflex besteld voor twee verschillende kamers in huis. De eerste keer telefonisch contact gehad, ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan, met duidelijke uitleg en het... Ik heb twee maal bamboe luxaflex besteld voor twee verschillende kamers in huis. De eerste keer telefonisch contact gehad, ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan, met duidelijke uitleg en het gevoel dat ik evengoed vrij was in mijn beslissing. Beide keren zeer tevreden over het resultaat. Top bedrijf.

Matthijs

7cm brede houten jaloezie gekocht.

van Weenen

Deskundig en zeer klantvriendelijk

Brigit

Geweldig! Snelle levering, mooie kwaliteit voor een goede prijs. Zeer tevreden.

PeMo

Snelle levering en super kwaliteit

Leo

Eenvoudig te bestellen, duidelijke website, prima prijs/kwaliteit verhouding

Henk

Op maat gemaakte jaloezieën besteld,
Snelle levering en goede kealitrit

Erna bresser

Perfect op tijd geleverd, super verpakt

Neefjes

Fijn dat je stalen kunt bestellen voor het beoordelen van kleur en materiaal. Redelijk snelle levering voor iets wat op maat gemaakt moet worden. Enige wat ik mis is een handleiding hoe te monteren,... Fijn dat je stalen kunt bestellen voor het beoordelen van kleur en materiaal. Redelijk snelle levering voor iets wat op maat gemaakt moet worden. Enige wat ik mis is een handleiding hoe te monteren, deze staat op de website maar moet je dan zoeken. Een QR code op de verpakking naar die handleiding zou handig zijn.