1944 beoordelingen

1944 Reviews

Marjolein

Goede service en mooie producten! Waarom zou je nog naar de winkel gaan?

Ho

Ik kreeg geen bevestiging dat mijn jaloezie onderweg was. Gebeld met hen, werd vriendelijk te woord gestaan en werd voor mij uitgezocht wanneer ik mijn jaloezie binnen zou krijgen. Dus top!

Janine Gortz

Aluminium jaloezieën op maat besteld, netjes en duidelijk verpakt per kamer en apart per jaloezie de benodigde montage materialen erbij. Makkelijk te monteren. Heel erg tevreden.

Alles netjes bezorgd en verpakt.

Fam. vd Boogaard

Topbedrijf!

Maria

De smalle houten jaloezieën die we besteld hebben passen perfect, maar sluiten helaas niet helemaal.( je blijft dus wat inkijk houden). Het stangetje om ze open en dicht te doen gaat erg zwaar.... De smalle houten jaloezieën die we besteld hebben passen perfect, maar sluiten helaas niet helemaal.( je blijft dus wat inkijk houden). Het stangetje om ze open en dicht te doen gaat erg zwaar. Product werd geleverd zonder mail vooraf( nee, ook niet in de spambox). Dus het was een geluk dat we thuis waren.

Reactie Joe Benelli:

Bedankt voor uw feedback en jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over de bestelling en levering. Jaloezieën sluiten inderdaad nooit volledig maar moeten wel zicht dicht zijn.
Zou...
Zou u ons een mailtje met een foto en uw klacht kunnen sturen? Dan kunnen wij met u meekijken of er een passende oplossing is.

de Nijs

Raamdecoratie snel geleverd zoals aangegeven op de website.

Swets

Diverse maken Houten jaloezie gekocht. Altijd top! Doorgeven aan 2 vriendinnen die ook blij waren

Alles klopt!

Anja

Fijne ervaring. Goede en fijne service en hulp

Annick

Zeer correcte dienstverlening

Illy

Goede kwaliteit, mooie jaloezieën, echt op de juiste maat gemaakt