Sjoerd

Wisselend, eerder een slecht product gehad maar niet echt eerlijk. Aangegeven wat niet goed was maar dat lag niet aan het product. Nu zijn alle punten die slecht waren wel aangepast. Wel bijzonder... Wisselend, eerder een slecht product gehad maar niet echt eerlijk. Aangegeven wat niet goed was maar dat lag niet aan het product. Nu zijn alle punten die slecht waren wel aangepast. Wel bijzonder om alle punten aan te passen als het er eerder niet aan lag.

Reactie Joe Benelli:

Beste Sjoerd,
Beste Sjoerd,
Uit uw review kan ik halen dat uw ervaring gaat over uw bestelling uit 2016 waar 3 jaar later een probleem mee was. Wij hebben aangegeven dat de koorden in het child safety systeem niet recht zouden zitten, waardoor een jaloezie scheef kan gaan optrekken. Volgens u was dit niet het probleem maar waarden de koorden die door de jaloezie lopen niet goed, deze zijn uiteindelijk vervangen, waardoor automatisch de koorden weer in het childsafety systeem worden gesteld en het probleem wordt opgelost. Mocht uw review over de bestelling van dit jaar gaan dan horen wij dat graag! Met vriendelijke groet, Iris

Marlous

Supermooie bamboe luxaflex!

'M. van Iersel

Snelle reactie bij vragen, alles netjes verpakt komt afspraken na

John

Heel erg goed. Doortastende website, goede hulp bij selecteren van producten. Duidelijke voorbeelden, en perfecte checkout na afronden van je bestelling.

Esther de Haan

We hebben voor de 2de keer jaloezieën bestemd en zijn weer uiterst tevreden. Het is gemakkelijk om te bestellen en monteren. Wat ons deze keer vooral is opgevallen is dat de kwaliteit van de... We hebben voor de 2de keer jaloezieën bestemd en zijn weer uiterst tevreden. Het is gemakkelijk om te bestellen en monteren. Wat ons deze keer vooral is opgevallen is dat de kwaliteit van de jaloezieën sterk verbeterd is. Binnenkort gaan we weer bestellen... dit keer voor de slaapkamers van onze kinderen!

Van der Wens

Goede ervaring

Van Dodewaard

Fijn bedrijf levert goede kwaliteit en prijs vriendelijk

Slag

De jaloezie was perfect, net als de verpakking. Zelden zo’n stevige verpakking gezien.