Elien

Goed en niet goed. Onlangs bestelde in een ring met steentje. Aangezien dit steentje niet meer voorradig was, kreeg ik een mail om een nieuwe te kiezen. Nog voor ik een mail terug krijg ivm mijn... Goed en niet goed. Onlangs bestelde in een ring met steentje. Aangezien dit steentje niet meer voorradig was, kreeg ik een mail om een nieuwe te kiezen. Nog voor ik een mail terug krijg ivm mijn bestelling of deze al dan niet door gaat krijg ik een mail om feedback te geven.. zonde!

B. Ossendrijver

Snelle levering, mooi verpakt

Goede en snelle levering. Ook een persoonlijke boodschap toegevoegd als extra. Klantbeleving is dus perfect

Merel

Zowel als in de winkel, als online een prettige winkel! Erg blij met mijn aankoop, en mooie kwaliteit!

Voor het eerst hier een bestelling gedaan.Vrij snel een mail ontvangen van mijn bestelling.De verzending duurde 1 week ivm met de vierdaagse.Hiervan werd ik wel op de hoogte gebracht via de mail.Ben... Voor het eerst hier een bestelling gedaan.Vrij snel een mail ontvangen van mijn bestelling.De verzending duurde 1 week ivm met de vierdaagse.Hiervan werd ik wel op de hoogte gebracht via de mail.Ben heel blij met mijn bestelling.

Snelle levering. Goed verzorgd.

Anita

Zeer prettig bedrijf. Ik werd keurig telefonisch geholpen en de afhandeling was perfect. Ook toen ik het pakketje open maakte was zeer leuk een attentie en leuke kaart!

Mooie producten, snelle levering!

Wendy Sleijster

J&M blijft mijn winkel! Altijd wisselende collectie met mooie merken maar ook leuke sale. En om je outfit helemaal af te maken ook nog prachtige sieraden. En niet onbelangrijk, heel vriendelijk en... J&M blijft mijn winkel! Altijd wisselende collectie met mooie merken maar ook leuke sale. En om je outfit helemaal af te maken ook nog prachtige sieraden. En niet onbelangrijk, heel vriendelijk en eerlijk personeel!