Snelle levering , alleen was de maat van de ring niet goed dus probeerde contact te leggen via mail en whatsapp maar tot nu toe nog geen reactie maar zal vast wel goed komen .

Dorien

Super! Betrouwbaar. Doet wat wordt gezegd.

Sieraden gekocht de volgende was het al in huis, leuk afgeleverd met kaartje en sleutelhanger! Super

Janey

Middelmatig

Reactie Jewelz & More:

Beste Janey, Hartelijk dank dat je tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Jammer dat je niet tevreden bent met onze service. Uiteraard doen wij onze uiterste best om de orders juist te... Beste Janey, Hartelijk dank dat je tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Jammer dat je niet tevreden bent met onze service. Uiteraard doen wij onze uiterste best om de orders juist te versturen. Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, laat ons dit dan weten via mail: webshop@jewelzenmore.nl

Maud

Super goed, snelle levering en product precies zoals op de foto!

S.Echter

Nette en duidelijke site met leuke instructie filmpjes

Reactie Jewelz & More:

Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen! Graag tot ziens!

Debby van de par

Ik heb een steen bestel en de verkeerde , zit geen retour sticker bij om terug te sturen, gebeld wordt niet opgenomen , dus is zit nu met een steen die niet in mij ring past van melano , op de foto... Ik heb een steen bestel en de verkeerde , zit geen retour sticker bij om terug te sturen, gebeld wordt niet opgenomen , dus is zit nu met een steen die niet in mij ring past van melano , op de foto zag hij er klein uit , maar dat te groot , en wat nu 30 euro uit geven voor niets , heel raar , ik wil met geld retour of een andere kleine steen uit zoeken ?
Of dat ook kan ?
Gr debby van de Par

Reactie Jewelz & More:

Beste Debby, Hartelijk dank voor je review. Uiteraard streven wij er altijd naar om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wat vervelend dat je de verkeerde steen hebt besteld.... Beste Debby, Hartelijk dank voor je review. Uiteraard streven wij er altijd naar om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wat vervelend dat je de verkeerde steen hebt besteld. Waarschijnlijk heb je een Twisted nodig ipv de Vivid welke je besteld hebt. Uiteraard kun je altijd ruilen of retour sturen. Vandaag zal iemand van onze klantenservice contact met je opnemen en samen met je bespreken hoe dit op te lossen.

Wilma

Snelle en attente verzending