Jewelz & More

Jewelz & More Ook benieuwd naar feedback over de webshop Jewelz & More? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company101
Uitstekend (10/10)
94 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Jewelz & More met 8.6/10. Gebaseerd op 101 ervaringen.

Sylvia Heljanan
Sylvia Heljanan
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super leuk bedrijf! snelle reacties en te veel leuks!.

Snel en goed.

Jewelz & More 1 beoordeling

Op 3 juni een jurkje besteld. in eerste instantie een tweetal mailtjes ontvangen met de melding dat ik de betaling niet heb voltooid. nadat ik 1 van de producten uit het winkelmandje heb verwijderd, heb ik het andere product betaald. hierover zelf contact opgenomen waarna het is aangepast. .
gisteren (vrijdag 9 juni) contact opgenomen vanwege het feit dat ik het jurkje nog niet heb ontvangen. ik kreeg het bericht dat de jurkjes met pinksteren zijn uitverkocht. ik heb het jurkje voor pinksteren besteld, en kreeg geen melding dat deze niet meer op voorraad zou zijn. .
via de mail kreeg ik te horen dat jullie hopen dat jullie dit weekend een nieuwe voorraad binnen krijgen. met de vraag of ik het jurkje nog wilde. uiteraard, ik heb er ook voor betaald en zit er met smart op te wachten. .
heb het idee dat ik er veelal zelf achteraan heb moeten gaan. had het prettig gevonden dat mij was medegedeeld dat jullie de jurkjes niet binnen hadden gekregen en dat het nog heel even duurde. dan weet ik waar ik aan toe ben.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle afhandeling, bij pakket een lief kaartje..
top bedrijf.

Germa
Germa
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering en product voldoet aan de eisen! helemaal tevreden.

R. de Goeij
R. de Goeij

Mooie gebruiksvriendelijke site..
afspraken worden nagekomen..
goed verzorgd (kadoverpakking)..
dus heel blij mee. zeker een aanrader.

Goed (8/10)
Score voor Jewelz & More:4/5

Top.

Matig (5/10)

Reactie Jewelz & More:

Hi Nadine,

Bedankt voor je review over Jewelz & More! We zagen dat je ook een opmerking had over de webshop. Zie onderstaande bevestigingsmail, deze is op 1 juni verzonden. Wellicht is deze in je SPAM beland? We hebben je bestelling destijds ook in behandeling genomen; we wachten nog op een levering van de Floral dress, zodra we deze binnen hebben versturen we je bestelling gelijk. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag.

Score voor Jewelz & More:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

In de winkel echt super, leuk en behulpzaam personeel en altijd leuke kleding en sieraden!.
heb een jurkje online besteld en heb hier geen bevestiging van gehad in de mail, en heb het jurkje ook nog niet ontvangen. ben erg benieuwd of die nog komt. het geld is wel afgeschreven.

Zeer goed (9/10)
Score voor Jewelz & More:4.5/5

Snelle service.

Sandra
Goed (8/10)
Sandra
Score voor Jewelz & More:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bestelling werd snel geleverd en was keurig verpakt.

Bedrijfsinformatie

Jewelzenmore.nl is dé online webshop met sieraden en mode accessoires!

? Gratis verzending vanaf € 50

? Snelle levering