Snelle levering en leuk verpakt!
Ook top dat de sale artikelen geruild kunnen worden

Zeer positief!

Charlotte Scheffer

In één woord; super ervaring.

Daphne Thijssen

De waardebon via de webshop bestellen werkt perfect! Heel fijn dat ik niet fysiek naar de winkel hoef om deze te kopen.

Super goede service ! Erg aardig personeel als je contact met ze hebt. Heel tevreden over mijn bestelling.

Zeer slechte ervaring met Jewelz, enkel voor een prijsopgave is een horloge al ruimschoots 2.5 maand onderweg. Heb er een naar gevoel bij, desalniettemin omdat ook de communicatie erg moeizaam...

Reactie Jewelz & More:

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor je beoordeling!
Wat ontzettend vervelend dat je zo'n nare ervaring met onze klantenservice hebt.

Zou je ons (per e-mail: webshop@jewelzenmore.nl of per telefoon 0481 74 52 48) kunnen doorgeven wat er precies aan de hand is en om welke bestelling het gaat? Wij kunnen namelijk zo niet terugvinden om welke bestelling/horloge het gaat.

Hopelijk kunnen we je snel verder helpen, want dit is uiteraard niet de bedoeling!

Jewelz & More

Snelle service zeer tevreden.
Ik had een armband besteld snel binnen gekregen was er heel blij mee .
Heb er veel succes mee.

Snelle levering en was netjes ingepakt!

Petra

Leuke spullen en heel prettig dat jullie naar Madrid verzenden. Ik zou wel iets aan de flow doen van jullie website, dus de indeling van de website om makkelijker te surfen op jullie website. Ik...

Gina

Super goed! Zeker aanraden !???