italieplein

italieplein Ook benieuwd naar feedback over de webshop italieplein? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company832
9.7/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen italieplein met 9.7/10. Gebaseerd op 832 ervaringen.

H van Gerwen
H van Gerwen

Eenvoudig; goede kwaliteit en betrouwbaar. Ik vindt de vlogs en artikelen inspirerend.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Als klant gebruik ik de website.

Frans Paalvast
Frans Paalvast

De blogs met uitleg ennrecepten etc

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heb verleden week pizzmeel besteld en de pizza's gemaakt op de napolitaanse manier?.

Kumara van der Gaast
Kumara van der Gaast

Het aanbod, snelle levering.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Geweldig aanbod en super goede service!.

Wouter
Goed (8/10)
Wouter

Snelheid van leveren bestelling: zondagavond online besteld en dinsdagmiddag al geleverd in België met correcte (lees: lage) verzendkosten. Klantvriendelijkheid: persoonlijke handgeschreven boodschap op het factuur.

Score voor italieplein:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alles voor je pizza op 1 plaats, samen met heel nuttige, duidelijke en concrete achtergrondinformatie. andere sites/winkels missen dikwijls het ene of het andere: ofwel vind je niet wat je zoekt, ofwel krijg je niet genoeg info over wat ze aanbieden. tip voor verbetering: webwinkel nog meer smartphone-vriendelijk maken: navigeren door de menu's is niet altijd even duidelijk en het winkelwagentje wordt niet altijd goed geupdatet (bv bij gebruik van de 'terug' knop.

Uitstekend (10/10)

Snelle verzending, goed verpakt. Als cadeau verpakt ook erg geschikt voor jarigen op afstand.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Kookboek besteld en is prachtig!.

Zeer goed (9/10)
Score voor italieplein:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima afhandeling en prettige communicatie. leuke site met veel informatie voor pizzabakkers :-).
snelle levering.

Uitstekend (10/10)

Persoonlijk contact met de klant!

Super.

Uitstekend (10/10)

Snelle en correcte levering. Wanneer iets niet direct voorradig is wordt je daarvan op de hoogte gebracht dat het een beetje langer kan duren eer jouw bestelling geleverd wordt. Dat vermijdt onnodig denken dat er van alles misloopt met jouw bestelling. In de doos waarin jouw bestelling zit wordt een briefje met een persoonlijk noot toegevoegd, wat ik wel leuk vind.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb de italiëplein ontdekt nadat ik op zoek was naar de beste pizzabloem (caputo), en hier was die verkrijgbaar. ik heb intussen een viertal bestellingen gedaan, niet alleen bloem, ook andere artikelen. deze werden stuk voor stuk correct behandeld en afgeleverd. ik kan italiëplein van harte aanbevelen aan alle piazzaolo!!.

Vriendelijk, snel, mooi gamma

Alles perfect!.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Levering volgens afspraak met een persoonlijk tintje :-).

2010 – 2017 © The Feedback Company