Presentatie van uw woning
Flexibiliteit
Vakinhoudelijke kennis
Reactietijd email

Fam Henstra

Goed advies over verkoopprijs en verkoop klaar maken van het huis.het huis onder de aandacht brengen via allerlei kanalen met mooie foto's en een filmpje alles werdt uit de kast gehaald.
Wat...
Wat een groot pluspunt is dat er korte lijnen zijn om je vragen te stellen waar ook snel op wordt gereageerd.

Communicatie, vriendelijkheid,duidelijk

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

Maud Slot vriendelijk,vrolijk, enthousiast ,weet waar ze het over heeft, geen vraag is te gek en reageerd ook heel snel ...! In mijn ogen een topper die ik zeker als het nodig is in de toekomst zal... Maud Slot vriendelijk,vrolijk, enthousiast ,weet waar ze het over heeft, geen vraag is te gek en reageerd ook heel snel ...! In mijn ogen een topper die ik zeker als het nodig is in de toekomst zal inschakelen.

Dhr. Punte

Prima, prettig contact en veel kennis van zaken. Zorgt ervoor dat de verkoop goed verloopt. Regelt alles en weet precies wat er gedaan moet worden.

Dhr. Rozendaal

- Veel kennis en een grote interesse in het vakgebied
- Door deze solide basis sterk in onderhandelpositie
- Heldere vriendelijke open communicatie
- Realistisch in tijden van...
- Veel kennis en een grote interesse in het vakgebied
- Door deze solide basis sterk in onderhandelpositie
- Heldere vriendelijke open communicatie
- Realistisch in tijden van versnelde veranderingen

Rob Roobol

IQ makelaars (de heer Jens Pleijte), heeft ons deskundig bijgestaan bij de verkoop van ons appartement. Jens heeft extra service verleend door de o.a. de taxateur te begeleiden en heeft ons altijd... IQ makelaars (de heer Jens Pleijte), heeft ons deskundig bijgestaan bij de verkoop van ons appartement. Jens heeft extra service verleend door de o.a. de taxateur te begeleiden en heeft ons altijd adequaat op de hoogte gehouden en geadviseerd. Jens heeft een professionele rustige instelling wat zowel bij de kopende als de verkopende partij goed overkomt. Wij zouden Jens weer inschakelen bij een volgende aankoop of verkoop. MVG Rob Roobol

Zichtbaarheid van uw woning

uitstekend

Onderbouwing waardebepaling

duidelijk

Erik Holdorp

Fijne proactieve makelaar die qua initiële verkoopprijs wat gedurfder had mogen zijn, maar gelukkig niet eigenwijs is en meegaat in wat wij als verkopers wilden.

Mevr. te Meerman

Wij als 70+ mensen met geen ervaring over verkoop huis zijn bijzonder fijn geholpen en bijgestaan door deze makelaar.

Dhr. Riksma

In Noordoost Friesland is Jan-Douwe Streekstra actief voor IQ Makelaars. Prima contact, duidelijk, to the point, snel, actief en veel persoonlijke aandacht (ook voor de kijkers). Een aanrader!

A.Pereboom

Danny (IQ Makelaars) is supervriendelijk, duidelijk met een no nonsense mentaliteit. Geeft een realistische indicatie van de waarde van de woning en wat je van de markt kunt verwachten. Supergoed... Danny (IQ Makelaars) is supervriendelijk, duidelijk met een no nonsense mentaliteit. Geeft een realistische indicatie van de waarde van de woning en wat je van de markt kunt verwachten. Supergoed bereikbaar en staat je met raad en daad bij!! Blij dat we het avontuur van het aankopen van een nieuwe woning en aansluitend de verkoop van onze huidige woning met hem aan zijn gegaan! Zonder hem hadden we waarschijnlijk geen bod op onze nieuwe woning uit durven brengen. Wij kunnen hem van harte aanbevelen!

M. Koman

Fijn contact & mooi resultaat. Danny heeft ons perfect geholpen met de aankoop van ons appartement. Geen vraag was te veel en alles met een gezonde dosis spontaniteit. Dankjewel!

Transparante communicatie

Zichtbaarheid van uw woning