Presentatie van uw woning
Flexibiliteit
Vakinhoudelijke kennis
Reactietijd email

Otten

Zeer fijne en positieve ervaring met makelaar Danny Mulder van zowel koopzijde als verkoopzijde. Danny is geen gladde praatjesmaker maar eerlijk, duidelijk, meedenkend en zet zich voor 100% in om... Zeer fijne en positieve ervaring met makelaar Danny Mulder van zowel koopzijde als verkoopzijde. Danny is geen gladde praatjesmaker maar eerlijk, duidelijk, meedenkend en zet zich voor 100% in om het beste resultaat te behalen. Een verademing in makelaarswereld!

Quirien

Goeie ervaring, vriendelijke makelaar gehad kon er altijd terecht als ik vragen had.

Meedenkend, reageren snel en vriendelijk

Maud slot

Dhr. Van Wateren

Gaan deskundig te werk, hebben veel kennis van de markt. Daarnaast beschikt IQ makelaars over een eigen marketing team, die prachtige brochures maken. Danny Mulder is een proactieve makelaar, wij... Gaan deskundig te werk, hebben veel kennis van de markt. Daarnaast beschikt IQ makelaars over een eigen marketing team, die prachtige brochures maken. Danny Mulder is een proactieve makelaar, wij zouden Danny weer inschakelen bij een volgende aankoop of verkoop.

Communicatie en presentatie

uitstekend

realistisch

Mevr. Muller

Contact verliep prima, makelaar reageerde snel. In de diverse gesprekken kon hij helder en duidelijk antwoord geven op vragen die we hadden. Hij heeft een goede verkoop geregeld, zou hem bij een... Contact verliep prima, makelaar reageerde snel. In de diverse gesprekken kon hij helder en duidelijk antwoord geven op vragen die we hadden. Hij heeft een goede verkoop geregeld, zou hem bij een andere verkoop zeker in de arm nemen.

Mevr. Esther Peressoni

Een hele fijne makelaar met verstand van zaken, die van begin tot einde betrokken was. Heel content met deze makelaar.

Rick Even

Donderdag gebeld met Martin Grave voor het uitvoeren van een woningtaxatie, vrijdagmiddag de taxatie en maandagmiddag het rapport in mijn e-mail box. Prettig telefonische contact en prettig in... Donderdag gebeld met Martin Grave voor het uitvoeren van een woningtaxatie, vrijdagmiddag de taxatie en maandagmiddag het rapport in mijn e-mail box. Prettig telefonische contact en prettig in omgang tijdens de taxatie bij mij thuis.

Martin Grave

Shien Wang

Zeer professioneel en toegewijd, hij vermeed het risico van een huisaankoop voor mij, dus ik raad deze makelaar ten zeerste aan iedereen aan.

Attent, meedenkend en professioneel

heer Danny Mulder

T.L Ramakers

Fijne ervaring. Heel professioneel ervaren.
IS op de hoogte van de
buurt, als je je huis verkoopt.
Fijne ervaring. Heel professioneel ervaren.
IS op de hoogte van de
buurt, als je je huis verkoopt.
Heel prettig revaring met het.kopen van het appartement. Hebben alle tijd voor je.
Plezierig om met deze makelaar de verkoop en aankoop te regelen.
Groetjes

Fijn om met deze Makelaar alles te regelen

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

Danny Muller hebben wij een hele prettige ervaring mee gehad.

Heel goed

Eric Cornelissen

Zeer goed

Goede service en zeer flexibel

Henk Voorman

Erg goed