Presentatie van uw woning
Flexibiliteit
Vakinhoudelijke kennis
Reactietijd email

Mevr. Sickmann

Ik ben zeer tevreden over mijn makelaar Michael van Riemsdijk, hij heeft mij, door deze hectische tijd, meer dan goed geholpen. Bovendien mijn appartement goed verkocht. Ook heeft hij mij geholpen... Ik ben zeer tevreden over mijn makelaar Michael van Riemsdijk, hij heeft mij, door deze hectische tijd, meer dan goed geholpen. Bovendien mijn appartement goed verkocht. Ook heeft hij mij geholpen met de aankoop van mijn nieuwe woning. Een aanrader!!

Mevr. Fontijne

Een makelaar die recht door zee is, geen verkooppraatjes. Hij neemt de tijd voor zowel de kopers als de verkoper, is betrokken en denkt mee. Het verkoopproces is een positieve ervaring geweest.

Fam. Van der Zwaag

Het contact met de makelaar was vanaf de eerste ontmoeting/kennismaking oké, hij gaf goede en eerlijke informatie, was zeer punctueel en correct!, en had zeker verstand van zaken met betrekking tot... Het contact met de makelaar was vanaf de eerste ontmoeting/kennismaking oké, hij gaf goede en eerlijke informatie, was zeer punctueel en correct!, en had zeker verstand van zaken met betrekking tot de woningmarkt. Als er kijkers kwamen zorgde de makelaar ervoor dat het niet te koud in de woning was tijdens de rondleiding, er stond wat te drinken met wat lekkers klaar, en nam ruim de tijd tijdens de rondleiding. Onze woning was een aparte woning omdat het woongedeelte met vrij uitzicht op de Noorderplassen zich bevindt op de tweede verdieping en de keuken op de begane grond. De makelaar heeft de kijkers goed geïnformeerd wat de mogelijkheden waren om een aantal aanpassingen in de woning aan te brengen, dit heeft hij gedaan via computer foto's, zo kregen de kijkers inzicht wat de mogelijkheden met de woning waren. Na 19 dagen was de woning verkocht. Wij vinden het een makelaar met klasse! Van ons krijgt de makelaar een dikke pluim! Michael en Robert bedankt voor jullie inzet!

Dhr. Steenvoorden

Michael reageert altijd en snel en bij belangrijke zaken of vragen altijd telefonisch. Hij heeft aandacht voor de persoon en contact hebben wij altijd als prettig ervaren. Voor het klaarmaken van de... Michael reageert altijd en snel en bij belangrijke zaken of vragen altijd telefonisch. Hij heeft aandacht voor de persoon en contact hebben wij altijd als prettig ervaren. Voor het klaarmaken van de woning heeft Michael meegekeken en ontzettend veel nuttige tips gegeven. We konden voor de verkoop van ons huis alles met een goed gevoel uit handen geven. Ons huis is goed verkocht en we zijn erg tevreden over het gemak waarmee dit is gebeurd met dank aan IQ makelaars en dan met name Michael.

Tim Tak

Zeer fijne makelaar neemt de tijd voor bezichtigingen, geen gehaast. Heeft oog voor zowel koper als verkoper en is altijd bereikbaar. Is realistisch en heeft veel kennis van de markt en het gebied.