Presentatie van uw woning
Flexibiliteit
Vakinhoudelijke kennis
Reactietijd email

Roy

Vanaf eerste contact goed geholpen bij het bezichtigen en uiteindelijk aankopen van een woning. Na een aantal verkoopmakelaars te hebben benaderd, het beste gevoel gekregen bij Michel en iQ... Vanaf eerste contact goed geholpen bij het bezichtigen en uiteindelijk aankopen van een woning. Na een aantal verkoopmakelaars te hebben benaderd, het beste gevoel gekregen bij Michel en iQ Makelaars. Goede begeleiding bij bezichtigingen en het biedproces. Top!

Michel de Bruijn

Familie Alberts

Michel de Bruijn is een Top Makelaar die professioneel, snel en goed voorbereid werkt. Hij geeft duidelijk advies en helder inzicht rondom aanbod en prijsstelling. Alles ging perfect en al onze... Michel de Bruijn is een Top Makelaar die professioneel, snel en goed voorbereid werkt. Hij geeft duidelijk advies en helder inzicht rondom aanbod en prijsstelling. Alles ging perfect en al onze verwachtingen bij verkoop (en aankoop) zijn waargemaakt!!
Aanrader! Mvg, Fabianne en Rients Alberts

Willem Jan Schoute

Eerlijke en correcte houding tijdens bezichtiging

Informeerde ons meteen dat ons bod te laag was

Jarl Brouwer

Michelle

Ik ben boven al mijn verwachtingen in enorm snel geslaagd met het vinden van mijn droomhuisje.

Eerlijk, duidelijk en bied ook services aan die je verder op weg helpen nadat je een huis hebt gevonden.

Nikola Loparić

Great experience, delivered as promised in a short period of time.

Great network, very good insights in current market, good advises, available when needed.

Jarl Brouwer