Kostenvriendelijk
Communicatie

John de Wild

Prima ervaring niet mis mee. Goede informatie en ook goede begeleiding.

Jazeker, ze geven prima informatie en heb ook het idee dat je als klant (bijna familie) wordt behandeld.

Qua dienstverlening geen opmerkingen.

Betrouwbaar en goed.

Betrouwbaar en een hele goede persoonlijke benadering bij vragen en informatie

Nee.

Nuchter, open en prettig in informatie en communicatie

Prettig in informatie en communicatie

Ik vind dat ik bij inloggen voor Binck Bank te vaak/snel van wachtwoord moet wisselen.
Bij ongunstig instapmoment - in overleg met de klant - bezien of enige geleidelijkheid in het activeren van wenselijk is.

Zowel schriftelijk als telefonisch uitstekende uitleg. Gewoon to the point.

Ze houden zich aan hun afspraken.

Van mij mag het zo blijven.

Zeer plezierig en zeer snel met reacties op vragen en mails

Uitstekende communicatie over ins en out van de beleggingskeuzes.

Meer info over de individuele fondsen.

Een hele nuchtere beheerder met een degelijke, correcte en transparante bedrijfsvoering en goede rendementen.
iBeleggen is een overtuigde buy-and-hold beheerder en gaat dus niet actief...
iBeleggen is een overtuigde buy-and-hold beheerder en gaat dus niet actief inspelen op marktsentimenten en dit moet je liggen. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen het een prettige gedachte vinden als beheerders uit de markt stappen als die tegen zit (of lijkt te zitten), ook al wijst de geschiedenis uit dat dat op de lange termijn altijd minder rendement oplevert.

iBeleggen spoort je echt aan om jezelf in de materie te verdiepen, wat ook wel noodzakelijk is om een goede keuze te maken, want het gaat namelijk om veel geld. Dienstverlening is transparant,... iBeleggen spoort je echt aan om jezelf in de materie te verdiepen, wat ook wel noodzakelijk is om een goede keuze te maken, want het gaat namelijk om veel geld. Dienstverlening is transparant, correct en ze antwoorden goed en snel op alle vragen. Ik hoop dat ze nog lang zo doorgaan, want ik ben heel tevreden.

Helder en onafhankelijk

Eerlijke, volledige informatie over de plus- en minpunten van beleggen waardoor je voor je zelf de juiste keuzes kunt maken.

Goed. maar ben passief

komt betrouwbaar over

ben er niet echt mee bezig

Cas Schonagen

Voorlichting zeer uitgebreid en op het oog betrouwbaar. Klanten die in mei dit jaar zijn ingestapt zitten denk ik wel met een wat zuur gevoel naar de rapportage over het gehele jaar en voorgaande... Voorlichting zeer uitgebreid en op het oog betrouwbaar. Klanten die in mei dit jaar zijn ingestapt zitten denk ik wel met een wat zuur gevoel naar de rapportage over het gehele jaar en voorgaande jaren te kijken. Misschien iets meer aandacht ook voor die groep?

Transparantie , actualiteit en helderheid van rapportagevorm.

Andre Vromans

Tot op heden en ondanks de ietwat tegenvallende resultaten geen spijt gehad van mijn besluit met uw club in zee te gaan.

De persoonlijke benadering heb ik als zeer prettig ervaren.

Nog niet gevonden