Kostenvriendelijk
Communicatie
9.5/10

Ons beleggingsavontuur heeft tot op heden geen winst opgeleverd ( nou ja... even dan) Wellicht heeft dat met het bescheiden inleg bedrag van 25.000 euro te maken en het feit dat we voor groen hebben...

Helder en duidelijk advies

Wellicht vaker een mailing sturen met actuele zaken vooral wanneer er sprake is van negatieve beleggingsresultaten in het algemeen

Arjan

Goed benaderbaar, duidelijk verhaal en altijd antwoord op mailtjes. Wat het beleggen zelf betreft zit het verhaal van "spreiden, spreiden, spreiden" en lage kosten wel goed. De bijeenkomst laatst in...

De persoonlijke benadering. Ik ervaar me niet als een soort nummer die via een call center geholpen wordt, maar gewoon een klant die antwoord krijgt op vragen en zelfs een keer een kleine bijdrage kon leveren aan de nieuwsbrief (artikeltje doorgestuurd).

Geen idee eigenlijk.

G.Pekaar

Ondanks momenteel wat mindere beurstijden een prima bedrijf.

nn

gb

Sip

Prettig persoonlijk en laagdrempelig

Prima nieuwsbrieven in begrijpelijke taal. Hierbij wordt ook antwoord gegeven op vragen van beleggers. Top!

Ik kan er geen bedenken

Jan leeuwangh

Prima!

Wellicht meer info over de diverse fondsen/Etf's

H J Deurloo

Verlies i p v winst is niet wat we verwachtten van iBeleggen
Mijn eigen fondsen bij Binck doen het beter
Groet van H J Deurloo

Reactie iBeleggen.nl:

Geachte heer Deurloo,

Zoals u weet hebben wij u naar aanleiding van uw beoordeling reeds persoonlijk benaderd. Graag reageren wij ook nog kort via deze website.
U gaf aan dat uw eigen fondsen bij Binck het beter doen. Bij het vergelijken van rendementen is het belangrijk rekening te houden met onder andere het instapmoment, het genomen risico en de stijl van beleggen. Waarschijnlijk zijn uw persoonlijke beleggingen minder goed gespreid dan uw portefeuille bij iBeleggen, wat betekent dat u met uw fondsen wellicht meer risico loopt. Dit is dan eigenlijk appels met peren vergelijken.

Achteraf gezien heeft u helaas pech gehad met uw instapmoment. Gezien uw lange beleggershorizon (8 tot 12 jaar) is de kans echter levensgroot dat u alsnog uw streefrendement behaalt.

Voor het gele (neutrale) portefeuilleprofiel kunt u inclusief alle beursdips een langetermijnrendement verwachten van circa 6% per jaar. Dit rendement zult u echter niet elk jaar maken. Beleggen is tijdelijke verliezen durven en willen accepteren met in ruil hiervoor een mooi langere termijn rendement.

Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan kunt u ons altijd bellen of e-mailen.

Team iBeleggen

Positief tav. de dienstverlening. Dat het rendement momenteel geen aanleiding geeft tot een hoera-stemming ligt niet aan iBeleggen; tov. soortgelijke dienstverleners (bij een vergelijkbaar profiel)...

Duidelijke, snelle en complete antwoorden op de vragen die ik stelde alvorens over te gaan naar iBeleggen.

neen, t.o.h. tevreden!

Prettig

persoonlijke insteek is heel sterk

communicatie op fb soms wat "knullig".
ik zou me nooit laten verleiden tot discussie over verschil van inzicht via fb.
ga uit van je eigen kracht en publiceer waar je goed in bent, dat is uiteindelijk altijd toch de boodschap !

Stabiele beleggingsportefeuille. Bij fluctuaties op de beurzen wordt snel en adequaat gereageerd bij de vermogensbeheer-afdeling

Prima communicatie, snel en helder