Kostenvriendelijk
Communicatie

H J Deurloo

Verlies i p v winst is niet wat we verwachtten van iBeleggen
Mijn eigen fondsen bij Binck doen het beter
Groet van H J Deurloo

Reactie Bloei vermogen:

Geachte heer Deurloo,
Zoals u weet hebben wij u naar aanleiding van uw beoordeling reeds persoonlijk benaderd. Graag reageren wij ook nog kort via deze website.
U gaf aan dat uw eigen...
Geachte heer Deurloo,
U gaf aan dat uw eigen fondsen bij Binck het beter doen. Bij het vergelijken van rendementen is het belangrijk rekening te houden met onder andere het instapmoment, het genomen risico en de stijl van beleggen. Waarschijnlijk zijn uw persoonlijke beleggingen minder goed gespreid dan uw portefeuille bij iBeleggen, wat betekent dat u met uw fondsen wellicht meer risico loopt. Dit is dan eigenlijk appels met peren vergelijken.
Achteraf gezien heeft u helaas pech gehad met uw instapmoment. Gezien uw lange beleggershorizon (8 tot 12 jaar) is de kans echter levensgroot dat u alsnog uw streefrendement behaalt.
Voor het gele (neutrale) portefeuilleprofiel kunt u inclusief alle beursdips een langetermijnrendement verwachten van circa 6% per jaar. Dit rendement zult u echter niet elk jaar maken. Beleggen is tijdelijke verliezen durven en willen accepteren met in ruil hiervoor een mooi langere termijn rendement.
Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan kunt u ons altijd bellen of e-mailen.
Team iBeleggen

Positief tav. de dienstverlening. Dat het rendement momenteel geen aanleiding geeft tot een hoera-stemming ligt niet aan iBeleggen; tov. soortgelijke dienstverleners (bij een vergelijkbaar profiel)... Positief tav. de dienstverlening. Dat het rendement momenteel geen aanleiding geeft tot een hoera-stemming ligt niet aan iBeleggen; tov. soortgelijke dienstverleners (bij een vergelijkbaar profiel) steekt het (niet) behaalde resultaat gunstig af.

Duidelijke, snelle en complete antwoorden op de vragen die ik stelde alvorens over te gaan naar iBeleggen.

neen, t.o.h. tevreden!

Prettig

persoonlijke insteek is heel sterk

communicatie op fb soms wat "knullig".
ik zou me nooit laten verleiden tot discussie over verschil van inzicht via fb.
ga uit van je eigen kracht en publiceer waar je goed in bent, dat...
communicatie op fb soms wat "knullig".
ik zou me nooit laten verleiden tot discussie over verschil van inzicht via fb.
ga uit van je eigen kracht en publiceer waar je goed in bent, dat is uiteindelijk altijd toch de boodschap !

Stabiele beleggingsportefeuille. Bij fluctuaties op de beurzen wordt snel en adequaat gereageerd bij de vermogensbeheer-afdeling

Prima communicatie, snel en helder

Nee

Prettige, sympathiek en heldere communicatie
Goeie Praktische informatie, Zeer tevreden over ibeleggen. Goed rendement.

zie boven

Positief

Helder in communicatie over kosten en diensten, behulpzaam bij vragen

Professioneel, alert en positief!

Bas Spreij

Goed geholpen via mail of telefoon. Het concept spreekt mij bijzonder aan.

Een beleggingsconcept dat ik begrijp en mij zeer aanspreekt. Daarnaast vind ik de klantbenadering bijzonder prettig.

Nee

L.van der veer

Goed en betrouwbbaar

snel, helder en vriendelijk

Goed, behalve dat resultaten tegenvallen

Snelle reactie en prettige communicatie

Ben met een "proef portefeuille" van Alex naar I Beleggen gegaan. Gemeten over de zelfde periode 18-11-2014 tot heden heeft Alex het 8% beter gedaan.