andre

Sweater besteld ,na paar dagen ontvangen erg tevreden mee , mooi degelijk verpakt , zat nog kadootje bij 2x protein chake banaan ,, goed geregeld allemaal raad dit bedrijf aan goed en... Sweater besteld ,na paar dagen ontvangen erg tevreden mee , mooi degelijk verpakt , zat nog kadootje bij 2x protein chake banaan ,, goed geregeld allemaal raad dit bedrijf aan goed en professioneel

Paul Voets

Ik heb een zeer goeie ervaring met House of Nutrition. Mijn bestellingen kloppen altijd en worden altijd op tijd geleverd. Ook vind ik het erg leuk dat ik steeds een sample erbij krijg om te testen!... Ik heb een zeer goeie ervaring met House of Nutrition. Mijn bestellingen kloppen altijd en worden altijd op tijd geleverd. Ook vind ik het erg leuk dat ik steeds een sample erbij krijg om te testen! Ik zou House of Nutrition zeker aanraden aan familie, vriende.

J.P.

Top! Goede producten en snel geleverd met scherpe prijs

Stephan Schouwenaar

Zeker prettig. Altijd leuke extra’s erbij verpakt.

Jo Vaesen

Snel, vriendelijk, groot aanbod.

Elisa

Super: snelle levering, met extra verrassingen bij mijn bestelling. Heel leuk.

Manon Meijer

Fijn bedrijf.. En bij ieder bestelling een leuk extraatje!

Lindsay van deVen

Goede en snelle levering erg tevreden.

Nick Peeters

Degelijke website met een relatief grote variatie aan producten. Prijzen zijn zeer markt conform, levering volgt snel en de extra teasers zijn een zeer mooi gebaar. Enige min-punt persoonlijk is dat... Degelijke website met een relatief grote variatie aan producten. Prijzen zijn zeer markt conform, levering volgt snel en de extra teasers zijn een zeer mooi gebaar. Enige min-punt persoonlijk is dat de levering gevuld is met confetti welke in elk product maanden later nog terug te vinden is.