Samuel Mast

Snelle levering absoluut, genoeg voorraad tegenover concurrenten, maar mass gainen doe ik tot nu toe nog niet , integendeel, ik ben zelfs 4 kg afgevallen sinds gebruik van bulk pack. Hopelijk doet... Snelle levering absoluut, genoeg voorraad tegenover concurrenten, maar mass gainen doe ik tot nu toe nog niet , integendeel, ik ben zelfs 4 kg afgevallen sinds gebruik van bulk pack. Hopelijk doet de magnitude het beter.

Goedemiddag beste klant,
Goedemiddag beste klant,
Ik heb je een mail gestuurd om je beter te begeleiden bij het gainen. Wij hebben een expert in huis die je heel wat antwoorden zou kunnen geven. We hebben zeer goede ervaringen van klanten met deze producten, dus er gaat iets niet goed met de rest van de voeding. We horen graag van je. Groeten -Team House of Nutrition

Ioannis Fanourakis

Top producten!!!!

Murthel groenhart

Snelle levering en je krijgt altijd iets leuks bij je bestelling, ook de supplementen zijn van hoog kwaliteit en werken altijd super goed bij mij, zeker een aanrader voor vele house of nutrition!

M Mensen

Ik had wat problemen met mijn pakket, echter is dit prima opgelost door House of Nutrition. Door problemen bij het bedrijf dat het pakket zou leveren, hebben ze er persoonlijk voor gezorgd dat het... Ik had wat problemen met mijn pakket, echter is dit prima opgelost door House of Nutrition. Door problemen bij het bedrijf dat het pakket zou leveren, hebben ze er persoonlijk voor gezorgd dat het pakket bij me aan zou komen. Top!

Diana Touw

Goede kwaliteit eiwitten voor een goede prijs. Ruim assortiment en snelle levering.

Beste Diana,
Dank je wel voor je positieve review, wij zijn er blij mee.
Vriendelijke groet,
Lilian
Team House of Nutrition

Najlaa S.

Zeer goed en snelle levering en altijd een cadeautje bij de bestelling:-)

Philippe Kuijpers

Vlotte levering en goede prijs/kwaliteit

Yunus Cicek

Top

Beste Yunus,
Dank je wel voor de positieve review! Fijn te horen dat je zo tevreden bent.
Graag tot een volgende keer.
Nancy
Team House of Nutrition