Roxanne DeBacker

Super correct bedrijf en fijn dat je veel staaltjes krijg bij levering

Elka Nora

Je suis super satisfaite de mes commandes, résultat après 1 semaine seulement de plus la livraison est rapide 😍😍 que du positif ❤

Frank Oteman

Goed bedrijf snelle levering

Dany Khatoun

Uitstekend

Peter

In mei dit jaar bestelling gedaan red stack burenruzie voor 8,95 ik denk goed product en koop het nog een keer. Ik schrik wel van de prijs verhoging nu 24,45. Kijk ik snap best dat er aan verdient... In mei dit jaar bestelling gedaan red stack burenruzie voor 8,95 ik denk goed product en koop het nog een keer. Ik schrik wel van de prijs verhoging nu 24,45. Kijk ik snap best dat er aan verdient word en dat het iets duurder word maar ruim 15€ erbij is misschien een beetje te ruim, of zie ik iets over het hoofd dat het een grotere verpakking is? Ben wel erg tevreden overigens, keurig verpakt en op tijd bezorgd en altijd een cadeautje erbij, dat doet t m wel. Maar ik wacht even op jullie reactie voor dat ik ga bestellen

Reactie House of Nutrition:

Beste klant, Het product is niet duurder geworden, maar u had een hele goede aanbieding gekocht. Zodra bepaalde producten een korte houdbaarheidsdatum hebben, dan prijzen wij deze af zodat de klant... Beste klant, Het product is niet duurder geworden, maar u had een hele goede aanbieding gekocht. Zodra bepaalde producten een korte houdbaarheidsdatum hebben, dan prijzen wij deze af zodat de klant daarvan kan profiteren. Dat is met uw eerste bestelling het geval geweest. Uw tweede bestelling is de Red Stack Burner met een normale lange houdbaarheidsdatum tegen de reguliere prijs. Mocht u nog vragen hebben dan horen we het graag. Fijne feestdagen. Team House of Nutrition

Natasja Dejeneffe

De bestellingen worden altijd mooi geleverd. Alleen hebben we nu exact 1 week op onze bestelling moeten wachten maar geen probleem we hebben nu wat we moeten hebben 👍

Reactie House of Nutrition:

Beste klant, Wat vervelend dat u zo lang op uw bestelling heeft moeten wachten. Dat betreuren wij. Met de feestdagen kan het wel iets langer duren dan dat u van ons gewend bent omdat PostNL dan vaak... Beste klant, Wat vervelend dat u zo lang op uw bestelling heeft moeten wachten. Dat betreuren wij. Met de feestdagen kan het wel iets langer duren dan dat u van ons gewend bent omdat PostNL dan vaak vertragingen heeft ivm de hoeveelheid pakketten.
Wij hopen dat u de volgende keer geen vertraging meer ondervindt.
Fijne feestdagen.
Team House of Nutrition

werner

On time delivery! Perfect.

Aernout Leezenberg

Prima, snel en heldere communicatie

Muriel Moens

Super service

Paul

Fijne producten, breed assortiment
Correcte levering, goed verpakt
Mooie aanbiedingen
Leuke extra's, vaste klanten korting