Rinke Hinten

Snelle verzending, goed verpakt en altijd leuke extra's

Johan Penninkhof

Altijd een heldere beschrijving van de producten en een super snelle levering!

Wassime Boujida

Jullie zijn top 👍🏽

Penasse Joan

Blij om bij House of Nutrition terecht gekomen bent!

dick Assenberg van Eijsden

Correct snel

Sandy Carli

Goede service

Marco Maes

De levering van deze producten heeft nog niet plaatsgevonden. Pakket is zoek bij PostNl

Reactie House of Nutrition:

Beste Marco, We hebben elkaar zojuist gesproken en zullen er voor zorgen dat je de bestelling zo snel mogelijk ontvangt. PostNL heeft inmiddels een zoekopdracht uitgezet.
Gr Lilian

Jan DeBondt

Tijdens de bestelling las ik. Voor 10u15 besteld vandaag geleverd tussen 17u en 22u30. Het werd ook in die tijdspanne geleverd alleen 4 dagen later. Dat vind ik jammer. Als je het niet kan waarmaken... Tijdens de bestelling las ik. Voor 10u15 besteld vandaag geleverd tussen 17u en 22u30. Het werd ook in die tijdspanne geleverd alleen 4 dagen later. Dat vind ik jammer. Als je het niet kan waarmaken schrijf het dan niet.

Reactie House of Nutrition:

Beste Jan, Alle bestellingen op werkdagen vóór 10:15 geplaatst worden door Trunkrs de zelfde dag geleverd. Ik zie dat u bestelling in het weekend is geplaatst en maandag zoals is beloofd bij u is... Beste Jan, Alle bestellingen op werkdagen vóór 10:15 geplaatst worden door Trunkrs de zelfde dag geleverd. Ik zie dat u bestelling in het weekend is geplaatst en maandag zoals is beloofd bij u is afgeleverd.
Gr Lilian

Piet vanGils

Goede shop. Bestellingen snel geleverd.