8.5/10

E. Meijer

Goede en snelle service

goed verpakt product voor transport

joost

Waarschijnlijk zijn alle positieve reacties door vriendjes of bekenden geschreven. op trustpilot staan andere reacties.
blijkt ook wel want er komt geen reactie op email en telefonisch sta ik...
blijkt ook wel want er komt geen reactie op email en telefonisch sta ik nu al anderhalf uur in de wacht met al een uur 1 wachtende voor me.
waardeloos en ik koop hier nooit meer iets.

W van der Voet

Ik was blij verrast over het feit dat hollandbikeshop het product dat ik zocht als 1 van de weinige in het assortiment hadden en het was al helemaal een verrassing dat dit product ook op voorraad... Ik was blij verrast over het feit dat hollandbikeshop het product dat ik zocht als 1 van de weinige in het assortiment hadden en het was al helemaal een verrassing dat dit product ook op voorraad was

Ook was het product de zelfde dag dat ik deze op de site had besteld al verstuurd en de volgende dag al geleverd was op mijn adres

Top service!

Het op voorraad hebben van producten die andere bedrijven niet hebben en de zeer snelle levering

Jos van der Vlies

Maandag 22 juli heb ik 4 artikelen besteld, woensdag 24 juli heb ik de juiste producten, keurig verpakt en in goede staat ontvangen.

Juiste artikelen onbeschadigd ontvangen.

Ga zo door

van Vliet

Ik had voor bepaalde fietsonderdelen 2 links opgekregen maar kon wegens gebrek aan technische kennis niet wat te kiezen. Opgebeld. Heldere uitleg. Snelle toezending. Pro,a geholpen.

Heldere informatie. Goed product.

maarten

Ik was niet tevreden met de band en heb hem teruggestuurd. dat was geen probleem en het geld stond met een paar dagen op mijn rekening. moest wel zelf de verzendkosten betalen

goede telefonische support

een antwoordnummer voor retouren

Monique Hamers

Ik heb 17 juli een kettingslot besteld dat op 'uit voorraad leverbaar' stond, kreeg een email dat de levertijd 1 à 2 werkdagen was en waarin stond dat ik een mailtje zou krijgen als de ketting... Ik heb 17 juli een kettingslot besteld dat op 'uit voorraad leverbaar' stond, kreeg een email dat de levertijd 1 à 2 werkdagen was en waarin stond dat ik een mailtje zou krijgen als de ketting verstuurd werd met een trace code. Helaas, maandag 22 juli geen mail én geen slot, dus ik bellen. De man aan de telefoon vertelde mij dat ik hem niet kon komen halen omdat ze het slot hadden moeten bestellen en nog niet binnen was..... Hij zou het in de gaten houden en mij op de hoogte brengen als het slot niet maandag 22 juli verzonden kon worden. Nu is het dinsdag 23 juli 13 uur 54, geen mail, geen slot en ik hang al bijna 47 minuten (!) aan de telefoon te wachten op contact!!!

De producten die u in de verkoop heeft zijn heel goed aangegeven alleen klopt niet altijd of het product op voorraad aanwezig is.

Zorg dat de informatie over de leverbaarheid klopt
Zorg dat de informatie over de leverbaarheid klopt
Zorg dat de bereikbaarheid van het bedrijf beter is (ik hang nu al bijna 51 minuten aan de telefoon waarvan zeker een half uur als eerst wachtende!!!!

MG

Picture and delivered item was different.
after contacting info@..... no answer.
bad service!

Jacques

vlotte afhandeling, na de bestelling direct bevestiging, vlotte levering

n.v.t.

Jaspzr

Alles super vlot verlopen

Vlotte afhandeling (bestellen betalen en leveren)