Vakkennis Bouwkundige

Andre Hasselmeijer

Maatwerkadvies laten uitvoeren. Zeer tevreden. Goed en degelijk werk verricht.

Vakkundig
Grondig

Reactie Het Inspectiehuis:

Namens het gehele team willen wij u hartelijk danken voor het plaatsen van de review. Mocht u na het lezen van het EPA rapport nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd even bellen of mailen.

L Langeveld

Netjes, snel en keurig.

Accuraat en snelheid.

Reactie Het Inspectiehuis:

Dank u wel voor de mooie review. Mocht u naar aanleiding van het rapport nog vragen hebben, neemt u dan gerust even contact met ons op.

E.H.W.E. Benthin

Goede ervaring. Uw inspecteur was op tijd. Professioneel en dienstverlenend ingesteld. Meegelopen met inspectie en ter plekke uitleg gekregen.

Snelle, vakkundige service. Klantgericht. Aan afspraken gehouden.

Hasselmeijer

Zeer prettig, duidelijk.

Duidelijk
Komen afspraken na
Expertises

Gemeente Zuidplas

Was voor mij eerste keer. Prima bevallen

Duidelijke afspraken

Reactie Het Inspectiehuis:

Dank u wel voor de mooie review. U weet ons nu in het vervolg te vinden :).

Onderlinge Verzekeringen Rijn & Aar

Eerst keer dat wij zaken hebben gedaan met Het Inspectiehuis.
Na wat opstartproblemen (contactformulier via website niet aangekomen) was de verdere ervaring goed.
Rapportage is...
Eerst keer dat wij zaken hebben gedaan met Het Inspectiehuis.
Rapportage is duidelijk en inzichtelijk.

Telefonisch contact prima.
Netjes te woord gestaan en goed geholpen.
Vriendelijke personeel. Duidelijke rapportage inclusief (globale) kostenopgave voor herstel.

Hartelijk dank voor het plaatsen van de review.
Het formulier was bij ons inderdaad niet aangekomen, waardoor de planning geen contact met u kon opnemen. Bij controle bleek er een fout in ons opdrachtensysteem te zijn geslopen, waardoor opdrachten gewoonweg niet aankwamen. Gelukkig is dit direct verholpen en hebben we de opdracht alsnog op korte termijn kunnen uitvoeren.

Blijkt in staat om direct in spoedgeval opdracht uit te voeren, na miscommunicatie over afspraak.

Zeer klantgericht

Reactie Het Inspectiehuis:

Dank u wel voor de mooie cijfers...

Rob van Erven

Twee keer een inspectie uit laten voeren. Duidelijke en goed bruikbare rapportage ontvangen.

Kennis van zaken

Reactie Het Inspectiehuis:

Namens het gehele team hartelijk dank voor de prachtige cijfers !

Lems

Omdat wij geen ervaring hadden met een bouwkundige keuring hebben wij in eerste instantie dit formulier niet ingevuld. Op 25 juli hebben wij ons huis door uw bedrijf laten keuren.
Omdat de...
Omdat de kopers van ons huis ook zelf een bouwtechnische keuring wilden laten uitvoeren ontvingen wij onlangs
een ander bedrijf voor de bouwkundige inspectie (dus voor hetzelfde huis) waar uw inspecteur in juli is geweest. Goed voor ons om een vergelijking te kunnen maken.
Door de zeer positieve indruk die deze inspecteur op ons maakte hebben we dit bedrijf deze week ook voor onze nieuw aangekochte woning gevraagd.
Voor hetzelfde bedrag hebben wij ervaren dat zo'n keuring ook heel anders kan verlopen. De tijd (60% meer) en zorgvuldigheid (de inspecteur verdween zelfs in overall inde kruipkelder) die aan de keuring werd besteed was aanzienlijk beter. Al de volgende dag ontvingen we per mail de bevindingen van dit bedrijf. Daarnaast ontvingen we twee papieren exemplaren per post.
Alles op een rij gezet vinden we dat we voor jullie dienstverlening een te hoge rekening hebben ontvangen.

Reactie Het Inspectiehuis:

Dank voor de review, we zullen hierover zeker even in contact met u treden.
Als aanvulling op het eerdere bericht:
In de afgelopen weken hebben wij u meerdere malen getracht telefonisch te...
Dank voor de review, we zullen hierover zeker even in contact met u treden.
Als aanvulling op het eerdere bericht:
In de afgelopen weken hebben wij u meerdere malen getracht telefonisch te spreken. Helaas wordt de betreffende inspecteur telkens weggedrukt, waardoor een gesprek die wij graag met u aangaan, niet mogelijk is.

Ik heb een positieve ervaring met Het Inspectiehuis. Het opvragen van informatie en het plannen van de daadwerkelijke afspraak verliep soepel en prettig. De inspectie ging ook vlot waarna ik niet... Ik heb een positieve ervaring met Het Inspectiehuis. Het opvragen van informatie en het plannen van de daadwerkelijke afspraak verliep soepel en prettig. De inspectie ging ook vlot waarna ik niet lang op het rapport heb hoeven wachten. Al met al ben ik zeer te spreken over Het Inspectiehuis.

Duidelijke en prettige communicatie, ook in het MJOP rapport zelf.

Reactie Het Inspectiehuis:

Namens het gehele team hartelijk dank voor het plaatsen de review !