Vakkennis Bouwkundige

Prettig en professioneel

duidelijk en meedenkend

net

Anna Hosman

In oktober 2018 hebben wij een keuring laten doen van ons daarna gekochte huis. Nette keuring, snel rapport. Tot dat enkele maanden later de gehele zolder vol bleek te zitten met actieve houtworm... In oktober 2018 hebben wij een keuring laten doen van ons daarna gekochte huis. Nette keuring, snel rapport. Tot dat enkele maanden later de gehele zolder vol bleek te zitten met actieve houtworm (vloeren, steunbalken, dakbeschot) waar niets van in het rapport terug te vinden is. Dit is ook gewoon te zien zonder gipsplaten weg te hoeven halen. Bij navraag wordt er geantwoord; de gehele zolder, het dak en de kruipruimte zijn beoordeeld als "dienen aanvullend geinspecteerd te worden". Het inspectiehuis stuurt dus een inspecteur om je te adviseren de kruipruimte, zolder en dak te laten inspecteren en belangrijke ongedierte plagen (zie zichtbaar zijn) zien ze over het hoofd. Je hebt dus niets aan dit bedrijf.

Snel werk.

Inspecteer een huis eens degelijk. Daar betalen mensen voor.

St. Eco-wonen

Communicatie goed, uitvoering goed, duidelijk rappert

Met name het resultaat was zeer overzichtelijk en duidelijk

Hans

Opname bouwkundige keuring en rapportage tbv aankoop apartement.

Deskundig advies tijdens opname. Geen verrassingen in het rapport.

Reactie Het Inspectiehuis:

Onze hartelijke dank voor het plaatsen van de review, wij wensen u hierbij alvast veel woongenot in de nieuwe woning.

Was goed en deskundig

Nee gewoon deskundig

Zou ik best wat extra geld voor over hebben. Bij jullie stopt de werkzaamheid nu.. Ik zou als bedrijf ook betrokken willen zijn in de follow up... Stukje service naar de klant

Zou ik best wat extra geld voor over hebben.

Is nog een business model coor te maken denk ik

Reactie Het Inspectiehuis:

Allereerst dank voor uw review. Na de eindoplevering voor u te hebben gedaan, wordt de koop formeel afgerond en eindigt de dienst van een eindoplevering. Mocht u nog gebruik willen maken van een... Allereerst dank voor uw review. Na de eindoplevering voor u te hebben gedaan, wordt de koop formeel afgerond en eindigt de dienst van een eindoplevering. Mocht u nog gebruik willen maken van een aanvullende dienst, dan is dat altijd mogelijk. U kunt hiervoor ons kantoor bellen, ze staan u graag te woord.

Snel, netjes, vriendelijk, informatief

accuraat en initiatief

nee

Reactie Het Inspectiehuis:

Dank u wel voor de prachtige review.

J. Engels

Goed, maar omdat dit voor het eerst is kan ik geen vergelijk maken

Vlotte en vriendelijke service

Reactie Het Inspectiehuis:

Hartelijk dank voor het plaatsen van de review. Mocht u aanvullende vragen hebben m.b.t. de meerjarenbegroting, dan kunt u ons altijd bellen.

De Raat Security products

Geheel volgens gemaakte afspraken

Reactie Het Inspectiehuis:

Hartelijk dank voor het plaatsen van de review en fijn om te lezen dat alles volgens de gemaakte afspraken is verlopen. Dat bevestigd maar weer eens onze goede interne werk-processen.

Prima ervaring

Goede prijs, prima communicatie, duidelijk rapport

Bedankt voor de review.