Vakkennis Bouwkundige

Vrij makkelijk een afspraak kunnen maken en de aanwezigheid van de inspecteur was prettig. Doordat er duidelijke en heldere woorden werden gebruikt, werd al snel duidelijk hoe de staat van het pand... Vrij makkelijk een afspraak kunnen maken en de aanwezigheid van de inspecteur was prettig. Doordat er duidelijke en heldere woorden werden gebruikt, werd al snel duidelijk hoe de staat van het pand was. Ook het advies over verdere mogelijkheden werd gewaardeerd

toegankelijk, duidelijke taal

We hebben inspectiehuis gevraagd een bouwkundige inspectie te verrichten op een woonhuis uit 1906. De inspecteur was zeer kundig en verrichte een diepgaand onderzoek.

Zeer gedegen en onderbouwend onderzoek

Reactie Het Inspectiehuis:

Hartelijk dank voor het plaatsen van de review. Het was ook een prachtig pand om te mogen inspecteren :).

Goede ervaring en ze denken goed mee

Deskundigheid

Keurig uitgevoerd en heel prettig advies gekregen.

Vakkundig en vriendelijk personeel!

Reactie Het Inspectiehuis:

Ontzettend bedankt voor de mooie cijfers. Hier doen we het toch allemaal voor :)

dhr. J. Heling.

Het bedrijf zal goed zijn

?????

Reactie Het Inspectiehuis:

Geachte heer Heeling, wij hebben kennis genomen van uw review en zijn hierover nogal verbaasd. We nemen dit intern even op en zullen z.s.m. contact met u opnemen om dit samen met u door te spreken.

A

Snel

Reactie Het Inspectiehuis:

Hartelijk dank voor het plaatsen van de review.

Diverse bouwkundige inspecties laten doen voor koopwoningen.

Snel en flexibel: afspraak steeds op korte termijn, rapporten worden snel geleverd. Deskundig en prettig in de omgang. Gunstige prijs.

Reactie Het Inspectiehuis:

Hartelijk dank voor het plaatsen van de review.

Prima ervaring, goed contact, komen afspraken na.

Snelle berichtgeving en snel rapportage beschikbaar. Rapport is duidelijk en adviezen gespecificeerd en duidelijk

Reactie Het Inspectiehuis:

Hartelijk dank voor het plaatsen van de review. Op kantoor is bewust gekozen om dagelijks een half uur met elkaar te lunchen, om daarna weer volledig voor iedereen bereikbaar te zijn.

Bedrijf komt deskundig over.

Afspraken m.b.t. het snel leveren van het inspectie rapport zijn nagekomen.

Reactie Het Inspectiehuis:

Mooie cijfers, onze hartelijke dank voor het plaatsen van de review.

Het Inspectiehuis heeft een bouwkundige keuring uitgevoerd voor ons.

Reactie Het Inspectiehuis:

Dank u wel voor de review.