Vakkennis Bouwkundige

Zeer prettig.

Heldere communicatie.

Geen.

Wouter

Zeer Goede ervaring, inspecteur legde alles netjes uit en heeft overal goed naar gekeken. Ook gaf hij goed de adviezen aan en hoe we sommige dingen aan konden pakken.

PRIMA Makelaars

Wij hebben louter goede ervaringen met dit bedrijf

Een zeer deskundige aanpak en correct in de afwikkeling

Zou het zo niet kunnen bedenken

Reactie Het Inspectiehuis:

Hartelijk dank voor het geven van deze prachtige cijfers :)

Goede ervaring

Ervaren en prettige bouwkundige

Rapport op tijd afgeleverd, maar zou sneller mogen

De inspecteur was informatief. Wat mij wel verbaasde (misschien omdat ik dit wel heb gezien bij een eerdere inspectie door een ander bedrijf): de inspecteur had geen ladder bij zich om op het dak te... De inspecteur was informatief. Wat mij wel verbaasde (misschien omdat ik dit wel heb gezien bij een eerdere inspectie door een ander bedrijf): de inspecteur had geen ladder bij zich om op het dak te kijken.

De inspecteur belde om aan te geven dat hij vertraging had. Ook betrok hij de eigenaar van het pand in zijn inspectie.

Mogelijk heeft onze correspondentie elkaar gekruist maar, ik moest zelf naar de status van mijn rapport vragen. Wel moet ik zeggen dat ik daarna het rapport zeer snel digitaal in handen had.

De Inspecteur was vriendelijk en kon veel tips geven.

Meer duidelijkheid over wanneer we de factuur kunnen verwachten

Hougardy

De heer die de inspectie uitvoerd doet dit erg grondig! Hij is inmiddels bekend bij ons en raden hem zeker aan!!!

Reactie Het Inspectiehuis:

Wat een mooie cijfers, beter kunnen we het niet doen :)

Fritz Witt

De expert was goed op tijd en deed zijn werk vlot.

Beschikbaarheid

Uit hoofde van risicobeperking staan er een aantal zaken in het rapport die bij een leek vragen oproepen. En dat terwijl het algehele oordeel positief is. Deze woordkeuze schikt af.

Netjes en correct

Professioneel. Komt vakkundig en betrouwbaar over

nvt

Reactie Het Inspectiehuis:

Hartelijk dank voor het plaatsen van de review.

Een overzichtelijke website, kon vlot een afspraak inplannen, bouwkundig onderzoek zelf werd goed ter plekke aan mij uitgelegd.

Reactie Het Inspectiehuis:

Fijn dat u zo goed geholpen bent en bedankt voor de review.