Vakkennis Bouwkundige

Alycia

Goede en snelle communicatie, de afspraak kon snel plaats vinden en de uitvoerder was erg aardig en kundig.

Communicatie

Alycia Biekram

Snelle, vriendelijke en goede communicatie en servie.

Prettige communicatie, zowel vooraf, tijdens als achteraf. Tevens veel tips meegekregen tijdens de keuring.

nvt

Het Inspectiehuis ingeschakeld voor een bouwkundige inspectie. De inspecteur was zeer vriendelijk en nam de tijd om te informeren over bepaalde zaken in het huis.

Klantvriendelijk!

Roy Bes

Goede ervaring: kundige inspecteur en ook na de keuring goede service, kon nog met vragen terecht

Kundigheid service

De inspecteur was heel erg op tijd en nam uitgebreid de tijd om alles te inspecteren.

Goede communicatie
Ondersteuning van foto's
Nemen echt de tijd

Ergens op de website zag ik een kortingscode voor als de woning in Rdam staat. Dit kon ik later niet meer makkelijk terugvinden. Ook is het mij niet helemaal duidelijk wanneer en hoe je deze code... Ergens op de website zag ik een kortingscode voor als de woning in Rdam staat. Dit kon ik later niet meer makkelijk terugvinden. Ook is het mij niet helemaal duidelijk wanneer en hoe je deze code kunt gebruiken.

BVD VvE Bheer

Prettige bedrijf om mee samen te werken, werkt snel efficiënt. Wellicht het belangrijkste voor een vve beheerder, het Inspectiehuis ont zorgt de VvE beheerder

Gaat zelf achter de eigenaren aan en valt je niet lastig met talloze vragen.

Soms doorvragen bij eigenaren om toch meer bouwdelen te kunnen zien.

Dupon

Accuraat, open, deskundig en laagdrempelig

Deskundigheid met oude gebouwen
Brede deskundigheid
In staat alles uit te leggen aan niet deskundigen .
Overzichtelijke en duidelijke rapportage

Een hele vriendelijke man kwam ons huis inspecteren. Hij is alles nagelopen en zetten zijn vakkennis goed in.

Werkt snel

Erik Fortuyn