Vakkennis Bouwkundige

Prima, inspectie vond plaats binnen een redelijke termijn. Op de dag zelf werd ik door de controleur gebeld of de afspraak vervroegd kon worden, dat kon, waardoor de afspraak een uur werd vervroegd.

Correcte en snelle afhandeling.

Bjorn

Professionele inspectie met een hele vriendelijke medewerker.

Duidelijke uitleg bij de gehele inspectie en extra aandacht voor van te voren benoemde zaken.

Goede ervaring, erg kundig en behulpzaam met kwesties bij oplevering

Goede onderbouwing van argumenten waarom iets wel/geen opleverpunt is.

Sneller verspreiden van de eindrapportage.

Prima, meedenkend en professioneel

meedenken

het blijft lastig om alle inspectiepunten in kaart te brengen, maw sommige onderdelen worden basaal of "indekkend" bekeken omdat het lastig is om te beoordelen maar dat is juist voor de aanvrager zeer jammer en onwenselijk

Prima overall ervaring

Deskundig, vriendelijk, klantgericht

Marijn

Zeer goed, goede geschikte man!

Inspecteur

Rapportage mag misschien uitgebreider maar omdat ik er zelf bij was vond ik de begeleiding daar belangerijker!

Snoeren

Zeer prettig in de communicatie. Reageren snel en zijn grondig.

De inspecteur is duidelijk en neemt de tijd. Geeft ook veel tips die niet in het rapport komen, maar wel van pas komen.

Geen.

Gijs Klomp

Fijne samenwerking, zowel aan de telefoon goed te woord gestaan alsook het contact met de keuringsmeester/controleur op de locatie. Duidelijk en bij elk punt de tijd nemen en ook laten zien en...

Moeite doen om een zo goed mogelijk oordeel te kunnen maken over de betreffende woning. Vriendelijk en alles in begrijpelijke taal uit weten te leggen.
Krachtig en duidelijk rapport

Geen verbeterpunten

Duidelijk en compleet

Betty Oderkerk

De bouwkundige keuring is geheel naar wens verlopen. Deskundig, in overleg en op tijd.

We werden goed meegenomen bij de bouwkundige beoordeling.