Vakkennis Bouwkundige
8.1/10

Behoorlijk assertieve klantenservice, prettige en kundige inspecteur die een zeer uitvoerige inspectie heeft uitgevoerd.

Inspecteur was zeer toegankelijk, geduldig en kon alles zeer duidelijk uitleggen in begrijpelijke taal. Hij gaf praktische tips waaraan jezelf nooit zou denken. Rapport is helder.

De planner was zeer assertief door na één gemiste oproep al na tien minuten de makelaar benaderd the hebben om een afspraak te maken, toen ik na 10 min terugbelde wist ze me te vertellen dat er al een tijdstip bevestigd was. Ik zou het zelf prettig vinden als hiermee langer wordt gewacht aangezien niet alleen het inspectiehuis hiervoor was benaderd en voelde me als opdrachtgever gepasseerd.

Als de inspecteur te laat is zou hij contact met de klant kunnen opnemen ipv dat de makelaar na 15min het inspectiehuis zou moeten bellen.

Prima contact gehad, duidelijke antwoorden gekregen.

Klantgericht, heldere uitleg.

De bouwkundige was veel te vroeg. Geen probleem, maar wellicht had hij voor een dichte deur gestaan.

Uitstekend.

Goede uitleg ,

Geen.

Ingrid

Onze ervaring is zeer positief en goed.

Tijdens de inspectie is er een duidelijk uitleg over de staat van het huis.

Robert Bakker

Fijne service en flexibel

Goed meedenken naar aanleiding van extra vragen die ik heb gesteld

Geef je advies zodanig vorm dat de kosten van de inspectie weer teruggewonnen worden op 1 of meer onderdelen, bijvoorbeeld in de vorm van kortingen op uitvoering of vermeden kosten ivm preventie

A spaenij

Goede service aan telefoon, zeer kundige bouwkundige keuring, fijne uitleg en uitgebreid rapport. Taxatie goed verlopen, ook fijn uitgebreid rapport.

Hele professionele en vriendelijke diensten, zeer kundige keuring.

Kortere termijn mogelijkheid afspraken plannen

Reactie Het Inspectiehuis:

Dank u wel voor het invullen van de review, we vinden het belangrijk te weten waar we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Op uw tip om kortere termijnen voor de afspraak te realiseren, wij proberen te allen tijde zo snel mogelijk te inspecteren. Tijdens de vakantieperiode kan het (helaas) voorkomen dat we onze doelstelling om de afspraak binnen 3 werkdagen te plannen niet halen !

Namens het team wensen wij u alvast heel veel woongenot in de nieuwe woning.

Verweij

Top

Uitstekende service en kennis
Er wordt ruimschoots de tijd genomen en veel uitleg gegeven

Zeer positief! Snelle service en prettige bouwkundige!!

Duidelijke info op de site
Snelle telefonische service

Reactie Het Inspectiehuis:

Dank u wel voor de mooie review :)…..

Guus van der Werff

Snel en goed

Snelheid

Beste heer van der Werff,

Dank voor uw review. Voor wat betreft de informatie op de website, op dit moment zijn we bezig met de nieuwe website. Kunt u ons aangeven wat u hierin verbeterd zou willen zien?

Rotterdam

Keurig op tijd en keurige keuring.

denkt met de opdrachtgever mee

de verkopend makelaar was erbij aanwezig, dit is opzich niet erg, maar die deed wel constant uitspraken over gebreken die de verkoper nog aan hem had doorgegeven. Die gebreken zag ik niet in het rapport terug. (oa lekkend raam in de slaapkamer). Daarnaast hield die mij (1 van de 2 opdrachtgevers) ook constant bezig, waardoor ik mij minder goed met de keuring kon bezighouden. Mijn vriend kon dat wel en die vond de bouwkundige erg goed en aardig en meedenkend in oplossingen.