Vakkennis Bouwkundige

Het bedrijf was snel beschikbaar voor een inspectie.

Duidelijk leesbaar rapport.

Misschien vooraf berichten wanneer het rapport geleverd zal worden (om de verwachtingen te managen). En in deze vragenlijst bij de "sterren" ook een mogelijkheid om nvt of onbekend of iets... Misschien vooraf berichten wanneer het rapport geleverd zal worden (om de verwachtingen te managen). En in deze vragenlijst bij de "sterren" ook een mogelijkheid om nvt of onbekend of iets dergelijks te kiezen. Ik heb namelijk geen idee wat de vakkennis van de bouwkundige is, mocht (ivm corona) ook niet bij de keuring aanwezig zijn.....

Reactie Het Inspectiehuis:

Dank voor het plaatsen van de review. Wegens het Corona virus gelden er t/m 28 april aanvullende maatregelen m.b.t. het bezoek in de woning. Mocht u na het lezen van het rapport vragen hebben, dan... Dank voor het plaatsen van de review. Wegens het Corona virus gelden er t/m 28 april aanvullende maatregelen m.b.t. het bezoek in de woning. Mocht u na het lezen van het rapport vragen hebben, dan staan we u graag te woord. Ons kantoor is gewoon bereikbaar. Namens het gehele team wensen wij u alvast veel woongenot in de nieuwe woning.

Aardoom

Duidelijke offerte

Snelheid van de afspraak

Betere communicatie over dat de afspraak is veranderd.

Reactie Het Inspectiehuis:

Hartelijk dank voor het plaatsen van de review.

Zeer ervaren keurder

Keurder nam uitgebreid de tijd om het huis grondig te keuren.

Reactie Het Inspectiehuis:

Beter kunnen we het nieuw doen, ontzettend bedankt dat u de moeite hebt genomen de review in te vullen.

Snel en efficient

adequaat

Reactie Het Inspectiehuis:

Prachtige cijfers, hier doen we het toch allemaal voor. Wij wensen u alvast veel woongenot in de nieuwe woning.

VVE Femina Mullerstraat 179-289 (oneven)

Opstellen EPA rapport

Kennis en kunde

N.v.t.

Reactie Het Inspectiehuis:

Het was een mooi project om met u te doen, ook de introductieavond was een succes. Nogmaals onze welgemeende complimenten voor uw voorbereiding in dit traject, dit was dik in orde :).

Uitstekend

Helder en duidelijke communicatie. Deskundig.

n.v.t.

W.A. de Groot

Direct, hartelijk en professioneel

Duidelijk in de afspraken én nakomen

Geen verbeterpunten

Reactie Het Inspectiehuis:

Hartelijk dank voor invullen van de review en de mooie beoordeling.

Fam Bazen

Prettig,grondig, duidelijk en eerlijk

Uitleggen en laten zien wat de punten zijn

Kevenaar

Bij het eerste bezoek hebben wij een hele goede ervaring.

Alles is zeer begrijpelijk uit gelegd.

Scheidema

Het contact was prettig en de adviseur op locatie legde de zaken goed uit. Ik ben zeer tevreden

Snel schakelen en goede communicatie