Het Inspectiehuis

Het Inspectiehuis Ook benieuwd naar feedback over de webshop Het Inspectiehuis? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company75
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Het Inspectiehuis met 8.8/10. Gebaseerd op 75 ervaringen.
Vakkennis Bouwkundige

Bart de Keijzer
Bart de Keijzer

Alles werd goed en duidelijk uitgelegd

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goeie en snelle services.

Trevor Waal
Trevor Waal

Klantgericht

nee

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fijn flexibel bedrijf, snel beschikbaar en goede dienstverlening.

Uitstekend (10/10)

Stiptheid, deskundigheid, goede communicatie.

Prijzen inclusief BTW vermelden. Bovenaan het prijsoverzicht staat dat de prijzen exclusief BTW zijn, maar daar hadden we overheen gelezen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bouwtechnische verkoopkeuring laten uitvoeren.

snelheid

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Tweemaal inspectie laten uitvoeren, tweemaal geode kwaliteit, voor zover ik kan beoordelen.

Goed (8/10)

Gedegen kennis, vakman die de keuring uitvoert, duidelijke toelichting op vragen en wat men waarneemt tijdens inspectie.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Afspraak maken, uitvoeren inspectie en taxatie gingen vlot. rapporten werden binnen een week ontvangen.

Rens

Er zijn veel tips meegegeven ter verbetering van de woning.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer ervaren inspecteur langs gehad die de woning zorgvuldig heeft geïnspecteerd.

Uitstekend (10/10)

De intermediair rol waardoor ik mij "ontzorgd" voelde. De nette terugkoppeling over de status. Ook door dezelfde persoon die ik steeds gesproken heb.

Misschien de mogelijkheid aanbieden dat de factuur betaald wordt via de notaris. Het betreft hier namelijk handelingen die dienden voor de aankoop van een huis.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Maakte waar, waar ik op hoopte. een betrouwbare schakel op een belangrijk moment.

Jan van Zonneveld
Jan van Zonneveld

Duidelijk en meedenken

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het inspectiehuis heeft een energieprestatieadvies voor mijn woning uit 1975 gemaakt. door het uitvoeren van de maatregelen uit het advies is heeft de woning energielabel a gekregen.

Rens

Er zijn veel tips meegegeven ter verbetering van de woning.

Goed (8/10)

Zowel bouwkundige keuring als taxatie uitgevoerd door 1 bedrijf. Goede communicatie over de gemaakte afspraken en goed nakomen van dr gemaakte afspraken. Professioneel ogend rapport als resultaat.

Geen goede feedback of de gemaakte agspraken ook met de verkopend makelaar zijn gecommuniceerd.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het inspectiehuis heeft voor de aankoop van ons nieuwe huis een bouwkundige keuring en taxatie uitgevoerd.

Bedrijfsinformatie

Het Inspectiehuis, opgericht in 2002 is als gecertificeerd keuringsbureau gespecialiseerd in bouwkundige keuringen, controles en inspecties. Op basis van onze jarenlange ervaring beschikken wij over de kennis en deskundigheid om het object zorgvuldig en betrouwbaar te keuren. Ook taxaties, onderhoudsadvies en alle andere bouw -en object-gerelateerde aspecten worden door de experts van Het Inspectiehuis grondig uitgevoerd.
Adres
Oosthaven 33