Vakkennis Bouwkundige

St. Eco-wonen

Communicatie goed, uitvoering goed, duidelijk rappert

Met name het resultaat was zeer overzichtelijk en duidelijk

Hans

Opname bouwkundige keuring en rapportage tbv aankoop apartement.

Deskundig advies tijdens opname. Geen verrassingen in het rapport.

Was goed en deskundig

Nee gewoon deskundig

Bij jullie stopt de werkzaamheid nu.. Ik zou als bedrijf ook betrokken willen zijn in de follow up... Stukje service naar de klant

Zou ik best wat extra geld voor over hebben.

Is nog een business model coor te maken denk ik

Reactie Het Inspectiehuis:

Allereerst dank voor uw review. Na de eindoplevering voor u te hebben gedaan, wordt de koop formeel afgerond en eindigt de dienst van een eindoplevering. Mocht u nog gebruik willen maken van een aanvullende dienst, dan is dat altijd mogelijk. U kunt hiervoor ons kantoor bellen, ze staan u graag te woord.

Snel, netjes, vriendelijk, informatief

accuraat en initiatief

nee

Reactie Het Inspectiehuis:

Dank u wel voor de prachtige review.

J. Engels

Goed, maar omdat dit voor het eerst is kan ik geen vergelijk maken

Vlotte en vriendelijke service

Reactie Het Inspectiehuis:

Hartelijk dank voor het plaatsen van de review. Mocht u aanvullende vragen hebben m.b.t. de meerjarenbegroting, dan kunt u ons altijd bellen.

De Raat Security products

Geheel volgens gemaakte afspraken

Reactie Het Inspectiehuis:

Hartelijk dank voor het plaatsen van de review en fijn om te lezen dat alles volgens de gemaakte afspraken is verlopen. Dat bevestigd maar weer eens onze goede interne werk-processen.

Prima ervaring

Goede prijs, prima communicatie, duidelijk rapport

Bedankt voor de review.

Snel een afspraak, kundige inspecteur en snel een rapport in de mail. Dik tevreden!

Zie hier boven. Het was makkelijk om contact te maken, de afspraak was snel geregeld. De inspecteur heeft kennis van zaken en 3 dagen later een uitgebreid rapport.

Geen tips, beter kon het niet wat mij betreft.

Reactie Het Inspectiehuis:

Namens alle medewerkers willen wij u hartelijk bedanken voor de review en wensen u alvast heel veel woongenot in de nieuwe woning.

Wij hebben een bouwkundige keuring laten uitvoeren.

De persoon die kwam keuren gaf ons goede inzichten over de woning. Hij kwam ook met tips en zaken die beter zouden kunnen, de verkopend makelaar kon die punten direct opnemen en aan zijn cliënten doorgeven zodat er direct actie ondernomen kon worden.

Nvt

Reactie Het Inspectiehuis:

Kijk, hier doen we het allemaal voor :). Hartelijk dank voor de prachtige cijfers...