Herman

Bestelling en leverantie is prima verlopen

Beste Herman,

Bedankt voor uw positieve review.
We hopen u in het vervolg net zo goed van dienst te kunnen zijn.

Jan

Uitstekende ervaring: artikelen van een goede kwaliteit, goede prijs en snel geleverd!

" What you see, is what you get"

Beste Jan,

Bedankt voor uw positieve review! Het doet ons goed te horen dat alles naar wens was.

Aäron Spapens

Vage communicatie, verder nette producten geleverd

Kwaliteit product

Catherine

Heel snelle levering

Snelheid ongeloofelijk

Reactie Helisports:

Beste Catherine, Fijn om te horen dat u tevreden was met de levering en bedankt voor de goede review! We hopen u in het vervolg weer goed van dienst te kunnen zijn. Met sportieve... Beste Catherine, Fijn om te horen dat u tevreden was met de levering en bedankt voor de goede review! We hopen u in het vervolg weer goed van dienst te kunnen zijn. Met sportieve groet, Helisports

Bart

Bestelling was helaas niet compleet bij bezorgen, kan gebeuren. De nalevering werd vervolgens uitstekend geregeld en het was de dag erop al binnen. Ben zeer tevreden.

Goede service en snelle communicatie

Reactie Helisports:

Beste Bart, Bedankt voor uw positieve review. Het doet ons goed te horen dat u zeer tevreden bent over onze service. In het vervolg hopen we uiteraard de bestelling gelijk compleet te... Beste Bart, Bedankt voor uw positieve review. Het doet ons goed te horen dat u zeer tevreden bent over onze service. In het vervolg hopen we uiteraard de bestelling gelijk compleet te bezorgen. Met sportieve groet, Helisports

Hoetmer

Vriendelijk begroet met " Dat is een bekend gezicht." werd ik vriendelijk en goed geholpen.

Met veel energie hielp Erik met de montage van een roeiband.

Reactie Helisports:

Beste Hoetmer, Heel fijn om te horen dat u een goed gevoel aan het contact met onze medewerkers heeft overgehouden. Bedankt voor uw positieve review en we zullen u in het vervolg wederom graag... Beste Hoetmer, Heel fijn om te horen dat u een goed gevoel aan het contact met onze medewerkers heeft overgehouden. Bedankt voor uw positieve review en we zullen u in het vervolg wederom graag helpen. Met sportieve groet, Helisports

Marc Greeve

Prima service, snelle levering en goede communicatie

Snel, duidelijk, makkelijk met retourneren

Beste Marc,

Bedankt voor uw positieve review.
Het doet ons goed om te horen dat alles naar wens was en we hopen u in het vervolg net zo goed te kunnen helpen.

Pierre Muijtjens

Bij het eerste telefonisch contact ben ik prima geholpen

kunnen luisteren...

Beste Pierre,

Bedankt voor uw positieve review.
Volgende keer zullen we u net zo goed helpen.

Helisports

Product werd veel later geleverd dan op de site werd aangegeven. Heel erg jammer gezien het een verjaardagscadeau was. De levertijd op de site was 1-3 werkdagen en hij kwam pas 3 weken later.... Product werd veel later geleverd dan op de site werd aangegeven. Heel erg jammer gezien het een verjaardagscadeau was. De levertijd op de site was 1-3 werkdagen en hij kwam pas 3 weken later. Mevrouw aan de telefoon bood niet haar excuses aan klonk bot. Leek meer mijn probleem dan die van haar. Ook miste er een product. Toen ik weer belde kreeg ik een man aan de telefoon. Klonk een stuk vriendelijker. Helaas geen excuses maar was wel vriendelijk en werd een dag later bezorgd!

Klant vriendelijkheid van meneer aan de telefoon en met een oplossing komen.

J.a.Daan

Misschien kost het een beetje tijd en moeite maar het probleem wordt opgelost

klantenservice