David Joosten

Mooie spullen tegen scherpe prijzen.

snelle levering, goede overzichtelijke site, zeer breed assortiment.

Andrea Hammes

Snelle levering van het juiste artikel

Snelle levering en redelijke prijs

Evh1909

Ik heb het multistation van Newton Fitness (CSR 900) gekocht. Binnen 2 dagen keurig geleverd. Dag erna in elkaar gezet (3,5 uur met 2 personen). Wat een top station, de kabel machine loopt als... Ik heb het multistation van Newton Fitness (CSR 900) gekocht. Binnen 2 dagen keurig geleverd. Dag erna in elkaar gezet (3,5 uur met 2 personen). Wat een top station, de kabel machine loopt als gesmeerd en het is absoluut solide en kwalitatief top, ook echt dik staal. Je kan echt alles doen wat je in de sportschool kan.

Door vervoer zijn er wat plekken waar de verf is afgebladderd, maar niks wat een beetje Hammerite niet oplossen kan.
Kortom het bankje van Newton Fitness komt er ook zeer binnenkort.

Aanrader!

Snelle levering; solide producten

Hamza Cetin

Ik heb een ophangsteun besteld voor mijn bokszak maar ik kreeg eerst wat anders binnen. Hierna heb ik na 1 week de ophangsteun die ik had besteld binnen gekregen. Ik ben deze steun begonnen op te... Ik heb een ophangsteun besteld voor mijn bokszak maar ik kreeg eerst wat anders binnen. Hierna heb ik na 1 week de ophangsteun die ik had besteld binnen gekregen. Ik ben deze steun begonnen op te monteren maar de pluggen die ik heb gekregen waren zo slecht dat ik die niet in de muur kreeg. Er zit ook geen duidelijke uitleg bij. Ik vond het heel slecht. Eerst iets verkeerds versturen en ook nog eens geen instructieboekje erbij geven!

Edwin

Bestellingen worden altijd netjes volgens afspraak afgeleverd

Goede prijs/kwaliteit

Jeroen De Greef

Goed materiaal en prijs

Snelle levering en kwaliteit

ikigai-lifestyle

Geweldige dienstverlening

Bereikbaarheid/levertijd/service

Humberto Alvarez Lamar

Verschillende fitness apparaten aangeschaft.

In de tijd dat veel uitverkocht is, is datum weer leverbaar en backorder optie erg prettig.

Niels

Helemaal top

Duidelijke site, levering zoals beloofd (gebeurd niet vaak tegenwoordig)

R.l.m. Van Der Pot

Tekst op de koopbevestiging dat door de drukte bij de transporteur, de levering vermoedelijk wat later zou zijn. De waarheid was dat mijn product pas 3 dagen later bij de transporteur was aangemeld... Tekst op de koopbevestiging dat door de drukte bij de transporteur, de levering vermoedelijk wat later zou zijn. De waarheid was dat mijn product pas 3 dagen later bij de transporteur was aangemeld . Wees eerlijk!
Verpakking was onvoldoende dichtgeplakt. 1 plakker gebruikt.
Zwaar onderdeel kon schuiven in de doos. Hierdoor kwam de doos open aan op de bestemming. Gelukkig bijna niet beschadigd. Wat doffe schuurplekjes op het handvat

Mooie duidelijke site