Jaap Krul

Goede en goedkope producten

Reactie Helisports:

Beste J. Krul, Bedankt voor uw 5-sterren rating. Wij garanderen de laagste prijs garantie en zorgen ervoor dat uw bestelling binnen 2 a 10 dagen wordt geleverd met onze eigen... Beste J. Krul, Bedankt voor uw 5-sterren rating. Wij garanderen de laagste prijs garantie en zorgen ervoor dat uw bestelling binnen 2 a 10 dagen wordt geleverd met onze eigen transportdienst. Veel train plezier gewenst. Met sportieve groet, Helisports

marcel kroes

Zeer goed. afgelopen weekend door een helpdesk mdw bijzonder goed geholpen.

uitstekende service en follow up van berichten door deze mdw

Beste M. Kroes,

Bedankt voor uw 5-sterren rating.
Fijn om te horen dat het gebruik van de helpdesk goed is bevallen. Wij staan voor u klaar!

Met sportieve groet,

Helisports

Willem

Echt top dienst! Helemaal benieuwd met onse niuew fitness apparatuur.

Top service

Reactie Helisports:

Beste Willem, Dank voor uw top review. Wij hopen dat u veel plezier heeft aan uw nieuwe aankoop en hopen u weer als klant te zien bij Helisports in de toekomst. Met sportieve... Beste Willem, Dank voor uw top review. Wij hopen dat u veel plezier heeft aan uw nieuwe aankoop en hopen u weer als klant te zien bij Helisports in de toekomst. Met sportieve groet, Helisports

Debby

Na langs geweest te zijn in Amsterdam. Uiteindelijk online besteld.
Na langs geweest te zijn in Amsterdam. Uiteindelijk online besteld.
Store ligt op een oud industrieterrein waar letterlijk alles oud en goedkoop oogt. Zo ook het pand waarin zij gevestigd zitten. Neemt niet weg dat er genoeg te vinden is in de Store maar het oog wil ook wat en die beleving kreeg ik niet echt. Ging met een domper weer naar huis. Dumbells niet op voorraad waardoor uiteindelijk gewacht met de aanschaf. Deze later alsnog online besteld omdat zij de goedkoopste waren.

Goede prijzen online ten opzichten van de concurrenten.

Reactie Helisports:

Beste Debby, Bedankt voor uw review. U heeft gelijk het pand ziet er wat oud uit. Dat neemt niet weg dat wij beschikken over een groot assortiment met de beste spullen en de laagste prijs... Beste Debby, Bedankt voor uw review. U heeft gelijk het pand ziet er wat oud uit. Dat neemt niet weg dat wij beschikken over een groot assortiment met de beste spullen en de laagste prijs garantie. Kom gezellig een keer langs in onze nieuwe showroom in Breda en veel train plezier met uw nieuwe dumbbells. Met sportieve groet, Helisports

Hilde

Perfect. Eerst goed geholpen via mail bij keuze onderdelen.

Service, snelle reactie.

Reactie Helisports:

Beste Hilde, Bedankt voor uw mooie review, fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Gelukkig hebben onze werknemers u goed kunnen helpen. Graag zien wij u weer terug als klant bij... Beste Hilde, Bedankt voor uw mooie review, fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Gelukkig hebben onze werknemers u goed kunnen helpen. Graag zien wij u weer terug als klant bij Helisports en wensen u veel trainingsplezier toe. Met sportieve groet, Helisports

Dries Bovijn

Top

Aanbod van de producten en prijs kwaliteitsverhouding

Reactie Helisports:

Beste meneer Bovijn, Bedankt voor uw top review. Wij zorgen altijd voor de laagste prijsgarantie en zorgen dat de kwaliteit van onze producten altijd tip top in orde is. Graag zien wij u weer... Beste meneer Bovijn, Bedankt voor uw top review. Wij zorgen altijd voor de laagste prijsgarantie en zorgen dat de kwaliteit van onze producten altijd tip top in orde is. Graag zien wij u weer terug als klant bij Helisports en wensen u veel trainingsplezier toe. Met sportieve groet, Helisports

Faber

Slecht afgeleverd bij binnenkomst tafel geraakt muur geraakt deur geraakt apparaat niet correct, zie gestuurde mail incl.video.

Ja de inzet van TONY of TONIE ??????
Zeer snelle reactie op de mail en het begrip en medewerking van Tonie om de koop ongedaan te maken.

Reactie Helisports:

Beste B. Faber, Wij proberen problemen altijd zo snel en goed mogelijk op te lossen. Wij moeten daar uiteraard wel de kans voor krijgen. Onze monteur heeft snel gehandeld door een nieuwe... Beste B. Faber, Wij proberen problemen altijd zo snel en goed mogelijk op te lossen. Wij moeten daar uiteraard wel de kans voor krijgen. Onze monteur heeft snel gehandeld door een nieuwe toetsenplaat te bevestigen bij u thuis. Wij vinden het jammer dat u uw review niet wilt aanpassen. Ik wens u veel train plezier op uw goedwerkende loopband. Met sportieve groet, Helisports

Hans

Prima op de betaling via de website na, dat ging moeizaam, niet eigenlijk.

Reactie Helisports:

Beste Hans, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat het niet zo soepel verliep met de betaling. Echter werkt onze betaalpagina prima op bijvoorbeeld firefox en safari. Mocht u in... Beste Hans, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat het niet zo soepel verliep met de betaling. Echter werkt onze betaalpagina prima op bijvoorbeeld firefox en safari. Mocht u in het vervolg moeite hebben met de betaling, dan kunt u ons altijd bellen of contact opnemen via de chat zodat we u kunnen begeleiden in het betalingsproces. Met sportieve groet, Helisports

Steven

Super service

Verkeerde bestelling snel rechtgezet

Reactie Helisports:

Beste Steven, Bedankt voor uw 5-sterren revieuw. Fijn om te horen dat het snel is rechtgezet. Wij streven erna om onze klanten zo goed en snel mogelijk te helpen. Met sportieve... Beste Steven, Bedankt voor uw 5-sterren revieuw. Fijn om te horen dat het snel is rechtgezet. Wij streven erna om onze klanten zo goed en snel mogelijk te helpen. Met sportieve groet, Helisports

Actiris

Zeer tof..goede service - vriendelijke mensen top !

Beste Actiris,

Bedankt voor uw top review!
Wij streven ernaar dat u met een glimlach uw aankoop doet.
Veel trainplezier gewenst.

Met sportieve groet,