Beeldman

Positief

snelle levering

Beste Beeldman,

Fijn dat u positief bent over Helisports.
Wij wensen u veel trainingsplezier toe en zien u graag weer terug als klant bij Helisports.

WoonHulp

Voor een oudere roei-machine bleken gewoon nog onderdelen beschikbaar. Top!

Beste,

Bedankt voor uw mooie review! Wij hebben een groot magazijn waar wij veel onderdelen op voorraad hebben.

Top dat wij u zo konden helpen.

Wij wensen u veel trainingsplezier toe.

Albert

Zeer tevreden.

Snel verzonden en keurig verpakt

Beste Albert,

Bedankt voor uw 5-sterren review over Helisports, wij zijn zeer blij dat u zo tevreden bent met uw aankopen.

Wij wensen u dan ook veel trainingsplezier toe en zien u graag weer terug als klant bij Helisports!

Fijne Feestdagen,

Lars Overmeire

Kreeg de bestelling in twee keer op verschillende dagen. Dus helaas bij de buren.
Verzendkosten is wel een puntje hierdoor andere spullen elders besteld.

Beste Lars,

Bedankt voor uw review, helaas hebben wij er geen invloed op op welke dagen DPD levert aan de klanten. Het is een erg drukke periode voor pakketbezorgers dus het kan wel eens gebeuren dat een pakketje later komt.

Onder de 100 euro rekenen wij verzendkosten, meestal komen de bedragen niet onder dit bedrag.

Jammer dat u de review niet wilde aanpassen omdat de levering geen betrekking heeft op Helisports.

Lars

Helaas pakket in twee keer op verschillende dagen. Dus geïrriteerde buren .
Ook zijn de verzendkosten een vervelede bijkomstigheid overige producten hebbik hierdoor elders besteld

Beste Lars,

J. Dekker

Halter schijven bij heliports besteld

Goede bezorging

Beste J. Dekker,

Bedankt voor uw mooie review.
Wij hopen dat u veel plezier beleefd aan uw halterschijven en zien u graag weer terug als klant bij Helisports.

Francis

De levering had steeds vertraging. Ik moest steeds achter m’n spullen aan die ik had besteld en betaald. Ik moest zelf bellen om het te laten bezorgen.
Mijn stellage liep vertraging op door...

Beste Francis,

Jammer dat u zich zo uit middels een openbare review. U bent continu op de hoogte gehouden door onze medewerker welke u steeds up-to-date heeft gehouden betreft de status van uw order, omdat het niet direct leverbaar was. Het mail contact hebben wij gecontroleerd en uiteindelijk zou u zelf contact opnemen met Helisports.

Het klopt dat de afmetingen van het rack niet direct klopte, dit hebben wij daarna ook direct aangepast, maar dan zou u alsnog het Pivotrack moeten kunnen samenstellen. U heeft destijds ook helemaal niet om een compensatie gevraagd, u gaf juist aan dat u het zelf heeft weten op te lossen. Daarnaast is de omruil opdracht ook snel aangemaakt.

Wij snappen uiteraard dat het vervelend is geweest, maar er is niet fout gehandeld door Helisports.

Daarom betreuren wij ook uw review en vinden het ook jammer dat u achteraf dit communiceert middels een review.

Linda

Super

Snel geleverd goed product.

Beste Linda,

Bedankt voor uw 5-sterren review over Helisports, fijn om te horen dat u zo tevreden bent.
Wij hopen dat de schijven u goed bevallen, en zien u graag weer terug als klant bij Helisports.

Anne

Professioneel personeel
Goed verpakte artikelen

Meedenken van het personeel

Beste Anne,

Bedankt voor uw mooie 5-sterren review over Helisports.
Fijn om te lezen dat u goed bent geholpen door onze werknemers.

Ivan

Mijn derde kettle bell gekocht. Goede prijs.

Goede prijs

Beste Ivan,

Bedankt voor uw review, top dat u zo tevreden bent!