Hatland

Assortiment
Verzending

Liesbeth Houtain

Ik ben heel tevreden van Hatland. Door allergie aan de zon, moest ik een pet beginnen dragen.. Deze moest uv-beschermend zijn. Ik vond de perfecte bij hatland en bestelde een jaar later eentje... Ik ben heel tevreden van Hatland. Door allergie aan de zon, moest ik een pet beginnen dragen.. Deze moest uv-beschermend zijn. Ik vond de perfecte bij hatland en bestelde een jaar later eentje extra! Ze zijn van kei goede kwaliteit en leveren snel.

Beschrijf hier uw ervaring met uw gekochte item(s)

Heel tevreden, mega goed kwaliteit. Handig verstelbaar en aangenaam om te dragen.

Daan Vanbelleghem

Zoals verwacht

Zoals verwacht

Annika Ingelaere

Mooie keuze, maat perfect en zeer snelle levering

Mooie kwaliteit, trendy design

M Janssen

Duidelijke website,nette service

Beschrijf hier uw ervaring met uw gekochte item(s)

Past goed, in toekomst vaker bij jullie bestellen

Jan Brouwers

Ik heb via een makkelijk te vinden website een mooie en betaalbare hoed gevonden die mijn hoofd en gezicht bedekt tegen uv stralen en die ook ademend is. Ik ben dik tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring met uw gekochte item(s)

Mijn gekochte hoed zit lekker en biedt weerstand tegen de zon en hier ben ik super blij mee

Jac Schreurs

Al de 3e keer dat ik een petje bestel. Levering optijd en contact goed verzorgd.

Beschrijf hier uw ervaring met uw gekochte item(s)

Fijne petjes met deelbaare klep wat erg makkelijk is. Kun je zo in je borstzakje steken.

A Jacobs

Snelle en goede levering

Veel keuze

Loes Reinders

Helemaal top!

Beschrijf hier uw ervaring met uw gekochte item(s)

Mijn vader is er helemaal blij mee!

Hubertus

Groot assortiment

Goede kwaliteit

Hayo van Hulst

Geweldige Klantenservice ! Ik wilde een pet voor een bruiloft. Helaas kwamen de bestelde maten niet overeen met mijn huidige pet. Maar dat was voor Hatland geen probleem, zij stuurde mij dezelfde... Geweldige Klantenservice ! Ik wilde een pet voor een bruiloft. Helaas kwamen de bestelde maten niet overeen met mijn huidige pet. Maar dat was voor Hatland geen probleem, zij stuurde mij dezelfde dag nog kosteloos meerdere petten toe in diverse maten zodat ik ze zelf kon passen. 👍🏻 vervolgens kon ik de gene die niet goed waren kosteloos terugsturen. Een zeer snelle, vriendelijke en behulpzame klantenservice.
Ik haal mijn petten voor al mijn outfits alleen nog maar bij Hatland.nl. 👌🏻👌🏻

Beschrijf hier uw ervaring met uw gekochte item(s)

Petten zijn van uitstekende kwaliteit. Kwaliteit-prijsverhouding is top. Ik doe al ruim 3 jaar met 1 pet en draag hem elke dag. Op gebruikers vuil na, nog geen enkele beschadiging.