Shvan

Als eerst de gunstigste prijs die opviel in het oerwoud van zonnepaneelverkopers die ik kon vinden. Als je eenmaal weet welk merk je wilt vind je dit bedrijf hierdoor. Centrale ligging in Nederland.... Als eerst de gunstigste prijs die opviel in het oerwoud van zonnepaneelverkopers die ik kon vinden. Als je eenmaal weet welk merk je wilt vind je dit bedrijf hierdoor. Centrale ligging in Nederland. Heldere (verkoop)informatie, de klant is koning. Denken mee naar wens, leggen rustig uit en luisteren goed. Zeer tevreden met de proffesionele installatie en zeker een aanrader.

Shiar

Twee maanden voor de levering heeft men een datum geprikt. Daar heeft men zich strikt aan gehouden. De monteurs waren super! Vrolijk en hard werkend ook toen het even niet mee zat. De kabels zijn... Twee maanden voor de levering heeft men een datum geprikt. Daar heeft men zich strikt aan gehouden. De monteurs waren super! Vrolijk en hard werkend ook toen het even niet mee zat. De kabels zijn prachtig weggewerkt, ook al kostte dat extra werk. '' Kabels mogen van ons niet in het zicht als dat niet nodig is''. Als ik een cijfer zou moeten geven, geef ik een DIKKE 10!!!

Ilse van Bergen

Ik ben zeer tevrden met de communicatie en levering bij dit bedrijf. Je wordt snel geholpen en als er wat is dan lossen ze het op. Ik heb daarom Hallo Groene Stroom aanbevolen bij vrienden die ook... Ik ben zeer tevrden met de communicatie en levering bij dit bedrijf. Je wordt snel geholpen en als er wat is dan lossen ze het op. Ik heb daarom Hallo Groene Stroom aanbevolen bij vrienden die ook zonnepanelen willen.

Samuel Nijhuis

Dit bedrijf heeft bij ons de panelen geplaatst, en zeer net vakwerk afgeleverd. Echt een paar vakmannen. Kan niet anders dan hier een zeer goede referentie over schrijven. Vanaf moment van... Dit bedrijf heeft bij ons de panelen geplaatst, en zeer net vakwerk afgeleverd. Echt een paar vakmannen. Kan niet anders dan hier een zeer goede referentie over schrijven. Vanaf moment van binnenkomst tot de deur dichtrekken was het zeer plezierig. Nu genieten van de opbrengsten!!!

Dennis Lieven

Perfecte service en kwalitatieve panelen.

Jesse

Hele goede ervaring gehad met Hallo groene stroom. Enorm service gericht, netjes en vriendelijk. De panelen lagen er ook binnen No time op. Top werk!