Decidas

Aertery

Gevraagd en ongevraagd wordt er met je mee gedacht. Ga zo door!

Huu Tri Luu

Decidas created a very useful text-network visualisation of our testimonials. It was interesting to see common words and 'word groups' between the testimonials. We will use it to improve our copy.

Darwin on the Job

Jong, innovatief bedrijf dat goed meedenkt en intelligente toepassingen en oplossingen creëert, met concrete meerwaarde voor de klant.

Novio Firestop B.V.

Exceptionally intelligent team with much experience.

Stichting Petje af Nederland

Prettige samenwerking, korte lijnen en ontzettend fijn dat zij hun kostbare uren beschikbaar hebben gesteld voor onze non-profit organisatie.

Jelmer Broekhuizen

Positief. pakken zaken snel op en denken out off the box.

Professioneel NLP Trainer Adriana Adriaanse

Wat ik van Hablar heb ervaren is oprechte betrokkenheid. Ik voel me heel serieus genomen.
Ik stuur wel als klant maar tegelijkertijd is er intensief meedenken waardoor ik gestuurd word in de gewenste richting.
Hablar heeft mij mijn grens laten verleggen en die pakt positief uit.

RANDSTAD-MTC

Onze ervaringen zijn prima. De rechtstreekse contacten zijn fijn; geen omwegen.

Blinde liefde voor salsa

De samenwerking met Hablar verloopt heel goed. Updates worden altijd goed gelijk aangepakt en ook wijzigingen.

Peter Wessels

Zeer leuk bedrijf! jonge mensen met nieuwe ideeën en vooral luisterend naar waar de klant naar toe wil. Aan te raden om eens in contact mee te komen en het zelf te ervaren.