Tomas

Mijn algemene ervaring met Haartsen Letselschade is zeer positief. Ik heb jullie pas later in het traject ingeschakeld, omdat ik in eerste instantie dacht dat ik het zelf wel kon afhandelen. Dat was... Mijn algemene ervaring met Haartsen Letselschade is zeer positief. Ik heb jullie pas later in het traject ingeschakeld, omdat ik in eerste instantie dacht dat ik het zelf wel kon afhandelen. Dat was vast ook wel gelukt, maar ik betwijfel of de uitkomst net zo goed zou zijn geweest. Verder heeft het mij een hoop werk en vooral ook zorgen/stress bespaard. In het hele traject heeft Joyce me duidelijk uitgelegd wat er speelde en goed advies gegeven over de gemaakte stappen/keuzes.

Dirk Habraken

Heel fijn contact en ook erg begaan met m'n situatie. Verder duidelijke communicatie en informatie. Er wordt goed naar je geluisterd en er wordt werk gemaakt van de zaken die toegezegd zijn.

Toke Putman-Donkers

Vriendelijk en deskundig ter zijde gestaan door Joyce Cromvoets.
Een hoop zaken geregeld en onderhandeld waar ik zelf nooit bij stil gestaan zou hebben.
Continue hield ze mij op de...
Vriendelijk en deskundig ter zijde gestaan door Joyce Cromvoets.
Continue hield ze mij op de hoogte wat er gebeurde aan de kant van de verzekering van de tegenpartij, ze ging er ook achteraan als acties te lang duurden.
Kortom ik zou iedereen gunnen die als ze in zo'n situatie terecht komen dat ze zo professioneel en met zoveel empathie geholpen worden als ik dat ben.

maria hermkens

Daar kan ik alleen goed op zeggen

Angela fransen

Super fijn

O Aazzam

Hele fijne ervaring. Ik ben door Joyce Crompvoets goed bijgestaan bij de afwikkeling van mijn zaak. Tevens is zij erin geslaagd wat een andere letselschade kantoor niet in is geslaagd.

Ik ben goed en altijd netjes te woord gestaan en er is mee gedacht.

Mijn complimenten

Jh Sanders

Vriendelijk en hulpvaardig

Na een slechte ervaring bij mijn vorige advocaat ben ik door jullie goed geadviseerd en geholpen

Cindy de Bruin

Duidelijke communicatie