E van der Steen

Zeer positief. Betrokken, veel kennis, ervaring en empathie.

Sheila Jansen

Heel positief

Corina Zijlmans

Op zich is mijn ervaring wel goed maar vond de communicatie niet altijd goed. Soms zelf een mail sturen waarom ik geen reactie had gehad en daar was dan wel een reden voor maar was niet met mij... Op zich is mijn ervaring wel goed maar vond de communicatie niet altijd goed. Soms zelf een mail sturen waarom ik geen reactie had gehad en daar was dan wel een reden voor maar was niet met mij gecommuniceerd, waar ik dan weer onrustig van werd. Voor de klant is dat niet altijd fijn, hebt vaak al genoeg om het gebeuren een plaatsje te geven. Duurt daardoor lang voor het afgewerkt is.
Het contact, gesprekken met Frits waren verder wel prettig, hij was wel belangstellend maar soms dacht ik dat hij sommige dingen dik vertelde niet op had geslagen maar kan ook aan mij liggen dat ik te uitgebreid ben misschien met praten

Van de Pas

Prima , naar tevredenheid

Rachelle

Haartsenlestel is betrouwbaar en komt afspraken na. Luisteren goed naar je verhaal en geven eerlijk antwoord. Hun advies is vakkundig en zeker een aanrader als je iets met letsel te maken krijgt

Hans vervoordeldonk

Heel erg tevreden,ze onderzoeken om gerechtigheid te krijgen in wat er is voorgevallen.

Piet Rullens

Uitstekend, zeer goed. Tonen begrip voor de situatie, leven zich goed in. Communiceren duidelijk en begrijpbaar en bouwen een gedegen dossier op. Geven ook een correctie planning af van het traject... Uitstekend, zeer goed. Tonen begrip voor de situatie, leven zich goed in. Communiceren duidelijk en begrijpbaar en bouwen een gedegen dossier op. Geven ook een correctie planning af van het traject en doen wat ze toezeggen.

Henk van den Boogaard

Fijn persoonlijk contact