Prima.

De wrap (het net?) dat om het hout/de pallet heen zat is zwaar moeilijk eraf te krijgen, overal blijven deeltjes zweven en het net zet zich vast in het hout. Géén handige en naar onze mening geen... De wrap (het net?) dat om het hout/de pallet heen zat is zwaar moeilijk eraf te krijgen, overal blijven deeltjes zweven en het net zet zich vast in het hout. Géén handige en naar onze mening geen milieuvriendelijke oplossing. Dat laatste boeit ons niet zo maar er moet toch een meer klantvriendelijke manier bestaan die om de pallet heen gewikkeld kan worden?

Sven Goedbloed

Snel en adequaat. Wat ik heel irritant vind is dat ik berkenhout vanwege de brandbare schors aanschaf en dan allemaal hout gestript van schors aantref. Dan heb ik sterk het vermoeden dat deze schors... Snel en adequaat. Wat ik heel irritant vind is dat ik berkenhout vanwege de brandbare schors aanschaf en dan allemaal hout gestript van schors aantref. Dan heb ik sterk het vermoeden dat deze schors voor een andere toepassing gebruikt wordt en dat is wat mij betreft niet ok. Volgende keer ga ik dsaarom naar een nader die4 de schors erop laat,.

beter aangeven dat het hout zonder bast betreft

Erik

Top

Sorry alles ging goed

Paul Baaij

Goede ervaring

De fluctuaties van de hout prijs, wanneer bestellen ?

Henk Hoekstra

Bedrijf prima, bezorging té gehaast bij aflevering.

Na bestelling blijkt dat je een welkomstcadeau (aanmaakhout) krijgt als je een account aangemaakt zou hebben vóór de bestelling. Het zou een positief gebaar zijn om alsnog het welkomst cadeau bij... Na bestelling blijkt dat je een welkomstcadeau (aanmaakhout) krijgt als je een account aangemaakt zou hebben vóór de bestelling. Het zou een positief gebaar zijn om alsnog het welkomst cadeau bij aflevering van de bestelling toe te voegen.

C van Bellen

Zeer goed

Misschien dat er ook op zaterdag geleverd kan worden.

Raoul

Goede levering, uitstekende communicatie.

Het zoeken naar overige producten is lastig. Dus aanmaakblokjes enzo.

We zijn heel erg tevreden.

nvt

Prima en er wordt geluisterd naar de consument

Prima de chauffeur was een beademing vrolijk en meedenkend

Fijne service

Vooraf vermelden van het gewicht van een pallet hout