We hebben een flink aantal Portugese Laurierbomen besteld, waarvan 35 stuks van 180 tot 200 meter. En direct betaald via de site, wat best spannend was - want ja, krijg je ook wat je besteld hebt?... We hebben een flink aantal Portugese Laurierbomen besteld, waarvan 35 stuks van 180 tot 200 meter. En direct betaald via de site, wat best spannend was - want ja, krijg je ook wat je besteld hebt? Gelukkig ontvingen wij via mail steeds een update van wanneer de bomen geleverd zouden worden. En dat was snel, netjes en op tijd. Bij levering bleek wel dat zo'n 15 boompjes een beetje kaal waren. Na hierover gebeld te hebben, werden ons 15 nieuwe boompjes beloofd. De anderen mochten we ook houden. Het liefst hadden we volle boompjes willen hebben, gezien onze wens om direct een redelijk volle haag neer te zetten. Maar we zijn blij dat het zo is opgelost. Hopelijk slaan alle boompjes goed aan en hebben we snel een volle haag!

Nette en tijdige bezorging, goede communicatie tussentijds. Afspraak is afspraak n.a.v. telefonisch contact na de eerste levering.

Wellicht op de site al beter communiceren wat je kunt verwachten. Bij het gesprek met de bedrijfsleider werd aangegeven dat álle Portugese Laurierboompjes van 180-200 meter die nu nog te koop zijn,... Wellicht op de site al beter communiceren wat je kunt verwachten. Bij het gesprek met de bedrijfsleider werd aangegeven dat álle Portugese Laurierboompjes van 180-200 meter die nu nog te koop zijn, redelijk kaal zijn. Omdat het overal de laatste partijen betreft. Nogmaals, we zijn blij dat het goed en snel is opgelost.

Keurig geleverd volgens afspraak. Planten worden netjes geleverd op de plek die jij aangeeft. Planten zien er ook heel goed uit. Zeer tevreden!

Klantvriendelijk. Goede producten.

Reactie Haag-planten.nl:

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

kwaliteit

nvt

Reactie Haag-planten.nl:

Bedankt voor uw beoordeling!

John

Bestelling is op de vooraf afgesproken tijdstip geleverd.
Planten zien er goed uit

Goede communicatie

Reactie Haag-planten.nl:

Fijn dat de planten zijn geleverd op het juiste tijdstip!
Bedankt voor de mooie score.

Jimmy

Wij zijn zeer tevreden met de kwaliteit vd door ons bestelde planten.(taxus bacata) mooie volle planten, goed geworteld in hun kluit. Bezorging was zeer vlot en keurig op het afgesproken tijdstip.... Wij zijn zeer tevreden met de kwaliteit vd door ons bestelde planten.(taxus bacata) mooie volle planten, goed geworteld in hun kluit. Bezorging was zeer vlot en keurig op het afgesproken tijdstip. Nul klachten, goed bezig!

Niet duur, kwalitatief in orde en tijdige levering

Geen, prima zo!

Reactie Haag-planten.nl:

Bedankt voor de dikke 10!

Henneman

Goede planten, goede service en levering

Alles ok

Reactie Haag-planten.nl:

Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling!

Stephan

Snelle reactie bij vragen, nette aflevering en goede kwaliteit planten

Goede service

Website gebruik voor telefoons verbeteren

Reactie Haag-planten.nl:

Bedankt voor u tip en mooie beoordeling, gaan we zeker meenemen!

G. Rekker

Snelle betrouwbare levering

Goed overleg en goed advies

Nvt

Reactie Haag-planten.nl:

Bedankt voor u positieve beoordeling!

J. Holtrop

Positief, snel en accuraat. Zeer tevreden

Snelle reactie en een keurige accurate bezorging.

Reactie Haag-planten.nl:

Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling!

W. K

Wij hebben onze bestelling naar tevredenheid ontvangen

snelle reactie op vragen, duidelijke antwoorden. Correcte levering zoals toegezegd.

Reactie Haag-planten.nl:

Bedankt voor de mooie feedback!