7.8/10

Drinken is aangeboden.
En geen opdringerige verkopers

Kan zo niets bedenken.

Focco van Eek Photography & Design

De hoeveelheid van afname doet er niet toe. Ook voor een enkele product krijg je een perfecte services en goede prijs.

Meedenkend en scherpe prijs ongeacht afnamen van enkel product.

Ben Bekooy

Prima advies en service, zeer vriendelijk, kundig personeel.

Er was een stukje van glazen plaat/plank af. Zonder problemen een nieuwe gekregen.

Modezaak CATWALK Hulst

Wij hebben goede ervaringen met Gruppo Corso. Ze hebben een uitgebreide collectie en geven deskundig advies.

Hadden grote hoeveelheid spots gekocht. Een deel ervan ging al (te) snel stuk. Hebben daar uiteraard melding van gemaakt en direct werd alle medewerking aangeboden dit probleem op te lossen. Klasse... Hadden grote hoeveelheid spots gekocht. Een deel ervan ging al (te) snel stuk. Hebben daar uiteraard melding van gemaakt en direct werd alle medewerking aangeboden dit probleem op te lossen. Klasse service!!

Suzanne

Mega veel keus, vriendelijk personeel, top service en een lekkere cappuccino!

We zijn naar de showroom in Breukelen gegaan. Onaanzienlijk industrieterreintje, maar daarentegen een zeer gastvrije ontvangst en persoonlijke service.

Onderscheidend product, heldere handel, niet té veel keus.

NOW maastricht

Top service! Bedankt Inge voor de fijne en snelle samenwerking!

Hele vriendelijke en persoonlijke hulp. Zeer klant gericht.

Heel erg fijn! Goede, snelle service.

Persoonlijk contact bij aanvraag

Al veel gekocht/besteld voor onze winkel bij Gruppo Corso

Zeer vriendelijl en behulpzaam. Ze laten de online bestellingen gratis bezorgen en bij ruiling komen ze het product ook gratis ophalen bij u.

Had wat besteld via de website helaas miste er een paar schroeven, Had meteen gebeld, kreeg direct de volgende dag de missende schroeven toegestuurd.

Super vriendelijk geholpen. Ik raakte een beetje duizelig van de hoeveelheid poppen en wist op een gegeven moment niet meer welke ik nou mooi vond of niet.

Duidelijk verschil tussen 'nieuwe poppen' en '2ehands poppen'. Gezellig muziekje op de achtergrond. Erg vriendelijk te woord gestaan.

Iemand laten helpen met het uitzoeken van een pop. Niet alleen het magazijn in sturen.