Offerte
3.8/10
Ontwerp
6.4/10

Amersfoort

Zeer teleurgesteld in deze organisatie zodra ze merken dat je niet direct beslist wordt je los gelaten en min of meer de zaak uit gezet heel triest en kansloos

als een een offerte aanbied op internet doe dan ook je ding en niet mensen wegsturen echt een gemiste kans

Nielen

We hebben Grando gekozen omdat we 26 jaar geleden ook al een keuken van destijds Grandorama hadden laten plaatsen. Toen was het prima en dat was ook nu weer het geval!
We hadden een zeer...
We hadden een zeer inventieve, kundige en gezellige monteur.
Zowel de levering als de plaatsing geschiedde op het afgesproken tijdstip. We zijn er erg blij mee!!

Jammer dat er een passtuk ontbrak zodat de monteur hiervoor een deurtje moest opofferen én er ontbrak een kastplank. Wachten nu nog op deurtje en kastplank ! Er was ook een dwarslat gebroken bij... Jammer dat er een passtuk ontbrak zodat de monteur hiervoor een deurtje moest opofferen én er ontbrak een kastplank. Wachten nu nog op deurtje en kastplank ! Er was ook een dwarslat gebroken bij levering.

Diana van Hell

Een super aardige monteur echt een vakman.

Goed afstemmen aan wie je moet betalen

Wij kwamen hier voor een badkamer. We zijn zeer vakkundig geholpen. De adviseur kwam met ideeën waar we zelf niet opkwamen. De levering was volgens afspraak.
Ook het montageteam was netjes en...
Ook het montageteam was netjes en bekwaam in hun werkzaamheden. De service door het montageteam ( Jeffrey) was puik.

Niks

Monique

Slecht !!!!!

Alles communiceren sales/aftersales complete plaatje

Aj

Slecht geplaatste keuken niet compleet en verkeerd ingemeten. Was voor kerst hele kerst met Half bakken keuken gezeten lossen niks op na 20 telefoon en 30 mails en 2 aangetekende brieven slechte... Slecht geplaatste keuken niet compleet en verkeerd ingemeten. Was voor kerst hele kerst met Half bakken keuken gezeten lossen niks op na 20 telefoon en 30 mails en 2 aangetekende brieven slechte review kwamen ze wat herstellen maar niet alles af
Wij zijn het nu helemaal zat wat een ... Bedrijf
Communicatie uit oertijd. Kwaliteit van kleuter school monteur kon er weinig van slordige ZZP
Verkoopster Samira Grando Amersfoort heeft mijn vrouw uitgescholden door telefoon op dag van plaatsen keuken niet te geloven asso
Geen manieren . Het hele gebeuren Grando gate nooit meer en zal ook iedereen afraden

Samira ontslaan

Henk Steenbergen

Slechte aftersales problemen met vloerverwarming niet opgelost na 4 maanden

Een hele mooie badkamer en toiletruimte aangeschaft bij Grando Amersfoort. Deze is geinstalleerd in de zomer. In oktober gebeld met Grando Amersfoort dat de vloerverwarming niet goed werkt. De... Een hele mooie badkamer en toiletruimte aangeschaft bij Grando Amersfoort. Deze is geinstalleerd in de zomer. In oktober gebeld met Grando Amersfoort dat de vloerverwarming niet goed werkt. De vloerverwarming wordt soms warm en soms niet. Ze wilden de klacht liever niet telefonisch aannemen dat koste teveel tijd, maar moest online een klachten formulier invullen. Dit gedaan 2 weken gewacht geen reactie, toen gebeld wel de klacht aangenomen, maar wederom geen reactie gehad. Gebeld en boos geworden is eindelijk de installateur(niet van Grando) langs geweest en aangezien het soms wel en soms niet werkt ligt het waarschijnlijk aan de thermostaat. Aangezien Grando niet belde maar zelf gebeld met Grando. Dit is begin december geweest, vlak voor kerst nog een keer gebeld maar door de feestdagen zou het vertraagd zijn. Het is nu 10 januari en nog steeds niets van Grando gehoord.

Ik heb een keer of 10 Grando gebeld, pas als ik weer bel lijkt er wat te gebeuren.

Wouter

Slechtste ervaring ooit, boven buurvrouw verbouwt haar keuken en badkamer waardoor ik 2 gaten in mijn plafond zijn ontstaan. Na super veel bellen, mailen komen ze eindelijk is na meer als 6 maanden... Slechtste ervaring ooit, boven buurvrouw verbouwt haar keuken en badkamer waardoor ik 2 gaten in mijn plafond zijn ontstaan. Na super veel bellen, mailen komen ze eindelijk is na meer als 6 maanden kijken om hopelijk tot een oplossing te komen.
Dhr. Britantie neemt nooit op en steekt ze kop in het zand nog. Wij zijn erg slecht behandeld en het probleem is na ruim 6 maanden nog steeds niet opgelost..

Los uw fouten op en reageer

Koos Vermeulen

Grando Amersfoort heeft een badkamer aangelegd. Na een paar maanden lekkage. De slaapkamermuur is nat, het woonkamerplafond laat kringen zien. Grando is zeer behulpzaam, wel een paar maanden... Grando Amersfoort heeft een badkamer aangelegd. Na een paar maanden lekkage. De slaapkamermuur is nat, het woonkamerplafond laat kringen zien. Grando is zeer behulpzaam, wel een paar maanden wachten, maar dan worden de kit-randen vervangen. Weer lekkage, weer een noodreparatie. En zo gaat het maar door. Tot het hoofdkantoor van Grando toezegt een inspecteur te sturen. Tot tweemaal toe. Maar er gebeurt niets.

Zeker: er mee ophouden. Na driemaal repareren lekt het nog steeds.
Dit is geen bedrijf om zaken mee te doen.

Koos vermeulen

Nadat Grando de badkamer had aangelegd traden al snel natte plekken op in slaap en woonkamer. Grando heeft gedurende bijna vier jaar geprobeerd om dit te verhelpen maar dat is niet gelukt.

De klant geven wat hij mag verwachten.