Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Fam vd kasteele

Was het wachten meer dan waard goede service en een goed vak man kieskeurig en een harde werker met dan aan jack en Henk voor 't samen stellen van onze badkamer en keuken maar zeker ook aan de... Was het wachten meer dan waard goede service en een goed vak man kieskeurig en een harde werker met dan aan jack en Henk voor 't samen stellen van onze badkamer en keuken maar zeker ook aan de geweldig monteur wat kan die man hard werken dank je wel wojtek je heb het super goed snel en zeer goed gedaan een beter vakman als jij bestaat er niet 't was dan ook een fijne samenwerking en zeer goede en communicatie helemaal top bedankt grando

Geen zeer tevreden

Johan Ernest

14-03-2019
14-03-2019
We hebben onze badkamer gekocht bij Grando in Zevenbergen. Wat een prettige ervaring, er werd goed advies gegeven, goed meegedacht, en alles volgens afspraak afgeleverd. Er was helemaal niets wat ook maar een beetje tegenzat. De badkamer is geplaats door zeer bekwaamde en vriendelijke monteurs en bevalt uitstekend!

Marieke Grootenboer

Tevreden over levering van de keuken!

Klant tijdig informeren over een nalevering, uiteindelijk is alles prima en snel opgelost!

Inge Verheijen

Zeer goede ervaring bij Grando Zevenbergen. Showroom werd op dat moment volop verbouwd, dus daar maar beperkt ideeen op kunnen doen. Maar wisten wat we wilden en konden daardoor al snel tot een... Zeer goede ervaring bij Grando Zevenbergen. Showroom werd op dat moment volop verbouwd, dus daar maar beperkt ideeen op kunnen doen. Maar wisten wat we wilden en konden daardoor al snel tot een mooi ontwerp kwamen. Adviseur Frank heeft ons goed geholpen. Geen opdringerig gedoe wat we in veel andere keukenzaken als zeer vervelend hadden ervaren. Afspraken werden goed nakomen. Monteurs die de keuken kwamen zetten waren zeer deskundig. Werkten erg netjes. Absoluut een aanrader voor een bezoekje als je op zoek ben naar een nieuwe keuken. Tip: maak wel een afspraak, want de adviseurs daar zijn erg druk bezet!

Adviseurs zijn erg druk bezet. Dus tussendoor even iets komen vragen is lastig. Die drukte is voor de zaak wel een goed teken, maar voor klanten kan dat soms misschien wel als vervelend ervaren... Adviseurs zijn erg druk bezet. Dus tussendoor even iets komen vragen is lastig. Die drukte is voor de zaak wel een goed teken, maar voor klanten kan dat soms misschien wel als vervelend ervaren worden. Wij hadden dat op een gegeven moment wel in de gaten dus dan hou je daar rekening mee wat geen probleem was voor ons.

Frans Picavet

Het advies bij de keuze was uitstekend, de levering op tijd maar de installatie en afwerking heeft drie maanden te lang geduurd. De installatie werkzaamheden werden als stop werk gezien zodat er... Het advies bij de keuze was uitstekend, de levering op tijd maar de installatie en afwerking heeft drie maanden te lang geduurd. De installatie werkzaamheden werden als stop werk gezien zodat er heel vaak korte klusjes werden uitgevoerd die ons tot wanhoop dreven. De keuken is geleverd in oktober 2015 en uiteindelijk pas afgewerkt op 20 februari 2016!
De badkamer en het toilet zijn afgewerkt in januari 2016, maar met de verkeerde toilet potten. Wij wachten nog steeds op vervanging van deze toilet potten met de bestelde potten. Het eind resultaat is goed, alhoewel we natuurlijk nog steeds wachten op de volledige afwerking.

Bep smits

We zijn goed te woord gestaan. Alles is goed uitgelegd. Er werd goed meegedacht. We zijn zeer tevreden.

Jan den Hartog

De verkoop goed - after sale matig - de service redelijk
Voor de rest weinig belangstelling.

Reactie Grando.nl:

Bedankt voor uw feedback. Spijtig om te horen dat niet alles is gelopen, zoals u had verwacht. We zullen deze ervaring delen met de vestiging in Zevenbergen, zodat zij hier verbeteringen uit kunnen... Bedankt voor uw feedback. Spijtig om te horen dat niet alles is gelopen, zoals u had verwacht. We zullen deze ervaring delen met de vestiging in Zevenbergen, zodat zij hier verbeteringen uit kunnen halen.

Van der sanden

We zijn tevreden over de badkamer en in de toekomst willen we ook tolet benedden doen mij schoonzus en zwager die zeiden
Dat grando goed was want die hadden bij jullie de keuken laten laten...
Dat grando goed was want die hadden bij jullie de keuken laten laten doen en heeft ze een badkamer besteld.

De rot

Geweldige service ook met vragen als je zelf plaats

P.B. Kurpershoek

Alleen apparatuur gekocht en deze zijn door een derde geplaatst. Deze laatste moest wel contant betaald worden met factuur. Verder prima geregeld. .