Offerte
Ontwerp
7.6/10

Van de kolk

Zeer slecht.
Zitten al 2 jaar te wachten op herstel werk .Meerdere keren kontakt opgenomen, klachten ingediend bij hoofdkantoor maar nogsteeds geen oplossing voor de schade. Zeer slecht.
Vloerverwarming werkt niet ,krassen in het chroomwerk ,voegen niet afgewerkt, tegels beschadigd.
Verkopers in de winkel onbeschoft en houden ons slecht op de hoogte.

Beter helpen en sneller reageren op schade en herstelwerkzaamheden

Theo Verharen

Grando wormerveer een keuken gekocht ongeveer 12 jaar geleden na wat problemen met onze wasbak naar grando wormerveer gegaan en werden door Ruud Hoek geholpen ons probleem voorgelegd en na nog geen... Grando wormerveer een keuken gekocht ongeveer 12 jaar geleden na wat problemen met onze wasbak naar grando wormerveer gegaan en werden door Ruud Hoek geholpen ons probleem voorgelegd en na nog geen week gebeld dat onze bestelling was gearriveerd geen kosten en super vriendelijk en professioneel geholpen. Grando en Ruud Wormerveer ga zo door TOP

Ga zo door Grando Wormerveer en Ruud.

Arenda

In April 2021 een mooie keuken gekocht bij Ruud. Hij dacht goed mee en dat heeft zeker geresulteerd in een praktische keuken. De keuken kon al eind juni geplaatst worden. Helaas door de lastige... In April 2021 een mooie keuken gekocht bij Ruud. Hij dacht goed mee en dat heeft zeker geresulteerd in een praktische keuken. De keuken kon al eind juni geplaatst worden. Helaas door de lastige tijden en de vakantie periode duurde het tot half oktober voor alle onderdelen waren geinstalleerd. Ook heeft helaas de apparatuur kuren waardoor er voor sommige produkten al meerdere keer een monteur heeft moeten langskomen, maar desondanks genieten we van onze nieuwe mooie keuken en hopen we dat de keuken snel definitief wordt afgegrond.

De after sales kan beter, maar door drukte, Corona maatregelen en vakantie en te weinig personeel is dit lastig, dat zou nog verbeterd kunnen worden.

Brenda

Inmiddels onze 2e keuken gekocht en wederom super tevreden

Wij zijn heel tevreden over de vestiging Wormerveer

Karen

Mooie keuken gekregen totaal geen klachten zeer tevreden

Mt

Wij hebben een zeer slechte ervaring met Grando Wormerveer. Begin oktober 2017 hebben wij een keuken gekocht, deze zou eind november geleverd worden. 1 dag voor levering werden we gebeld, de keuken... Wij hebben een zeer slechte ervaring met Grando Wormerveer. Begin oktober 2017 hebben wij een keuken gekocht, deze zou eind november geleverd worden. 1 dag voor levering werden we gebeld, de keuken zou beschadigd zijn door een ongeluk met de vrachtwagen. Vervolgens zou de keuken 4 weken later komen. Hierdoor waren we genoodzaakt 4 weken te "kamperen" in huis zonder keuken. Wat we wel heel netjes vonden was dat Grando de keuken voor ons zou inbouwen als compensatie. We waren namelijk zelf niet in staat om de keuken in te bouwen op de nieuw geplande datum van levering. Vervolgens wordt de nieuwe datum ook aangepast, de keuken komt toch een week vroeger, precies voor kerst. Het was niet duidelijk of de keuken dan ook ingebouwd zou worden. Uiteindelijk 1 dag voor levering was toegezegd dat de keuken ingebouwd zou worden. We zouden een nieuwe keuken hebben voor kerst. Bij het inbouwen bleek dat er niet goed ingemeten was en dat het geleverde keukenblad te lang was. Toch is door de monteurs zonder overleg besloten verder te gaan met inbouwen. Het resultaat was dat de keuken er scheef in zat en dat de muren, vensterbank beschadigd waren. De afzuigkap die we al hadden bleek niet boven de kookplaat gemonteerd te kunnen worden omdat de kastjes te ver doorliepen. Er ontbraken allerlei onderdelen zoals deurtjes, kastjes (een deel is na 6 weken nageleverd en een deel is nooit gekomen). Al met al was er heel veel mis door fout op fout. Volgens de heer Hoek van Grando Wormerveer waren onze muren niet haaks en onze afzuigkap was geen standaard maat. Vreemd want de heer Hoek is zelf komen meten en heeft alle apparatuur die al aanwezig was gezien. Vervolgens zaten wij met een verkeerd geplaatste keuken en de heer Hoek wilde geen verantwoordelijkheid nemen. Hij reageerde niet op onze brieven. Nadat wij rechtsbijstand hebben ingeschakeld reageerde hij wel, maar bleef bij zijn standpunt dat het aan onze muren lag. Na een jaar is de Geschillencommissie ingeschakeld, toen deze in september 2018 langs wilde komen om te kijken naar de keuken gaf de heer Hoek opeens aan dat hij alle problemen wilde oplossen. Dit heeft vervolgens nog 4 a 5 maanden geduurd. Zonder aankondiging kwamen monteurs opeens de keuken in januari 2019 demonteren. We hebben vervolgens weer een week zonder keuken gezeten. Na een week werd er begonnen met monteren maar dit werd na korte tijd gestaakt omdat volgens de heer Hoek de muren nog steeds niet haaks waren en er alleen ingebouwd werd als we een formulier ondertekenden dat Grando niet aansprakelijk is voor eventuele fouten voortkomend uit niet haakse muren e.d. Uiteindelijk hebben we via de rechtbijstand een schikking weten te treffen dat wij een derde partij inhuren om de keuken te plaatsen, dat de heer Hoek hiervoor een vergoeding zou betalen en dat het keukenblad op de juiste maat afgezaagd zou worden. We dachten dat hiermee de zaak opgelost was. Maar de heer Hoek vond het nodig om bij ons op zaterdagavond aan de deur te komen om ruzie te zoeken. Dit is uiteindelijk uitgelopen op een aangifte bij de Politie wegens mishandeling van beide kanten! De heer Hoek heeft de vergoeding nooit betaald en de ontbrekende onderdelen zijn nooit geleverd. De keuken is overigens zonder problemen door de derde partij ingebouwd en het was duidelijk dat er geen sprake was van scheve muren. Bij Grando Wormerveer gaat het naar mijn idee alleen om het innen van geld, na betaling hoef je van Grando Wormerveer niets meer te verwachten behalve een zeer onbeschofte communicatie en intimidatie.

Remco Boas

Na 2 uur inventariseren en een keukenschetsen komt de prijs. De prijs is stuk hoger (bijna dubbele) dan we verwachten. En we vragen of we offerte en schets mee kunnen krijgen om er ff rustig over na... Na 2 uur inventariseren en een keukenschetsen komt de prijs. De prijs is stuk hoger (bijna dubbele) dan we verwachten. En we vragen of we offerte en schets mee kunnen krijgen om er ff rustig over na te denken en kijken waar we dingen kunnen versimpelen. Offerte en schets krijgen we niet mee. Want dan kunnen we gaan vergelijken. (?!?!). Ook krijgen we niet te weten welke apparatuur er in is mee geboden. Want dan kunnen we gaan shoppen op internet. (?!?!). Transparantie werkt volgens de 2 heren niet. Maar hoe weet ik dan wat ik koop? Als ik aangeef dat hun methode wel wat onbetrouwbaar aanvoelt want wat willen ze verbergen? Wordt de sfeer onnodig heftig. De druk word enorm opgevoerd om toch maar nu ff een deal af te dwingen. Met een behoorlijk klote gevoel voor een verspilde zondag middag verlaten we deze winkel.

Luisteren naar klanten. En transparant zijn in wat je aanbied.

Bob Meijer

Wij uitgebreid en goed geholpen in het voortraject. Ook toen de keuken eenmaal was geïnstalleerd, konden wij bij Grando terecht met onze vragen. Al met al hebben wij nu een prachtige keuken tegen... Wij uitgebreid en goed geholpen in het voortraject. Ook toen de keuken eenmaal was geïnstalleerd, konden wij bij Grando terecht met onze vragen. Al met al hebben wij nu een prachtige keuken tegen een alleszins redelijke prijs.

Wij voelden ons bij de eerste afspraak wel enigszins onder druk gezet om meteen een besluit te nemen. Dat zou iets minder mogen wat ons betreft.