Offerte
7.2/10
7.2/10
Ontwerp

Michael Stalman

Er zijn bepaalde onderdelen van onze keuken kapot gemonteerd. (Achter- zijplanken keukenkastjes) en in de badkamer (toiletpot) kapot geleverd. Doordat dit ons eerste koophuis is en wij in een drukke... Er zijn bepaalde onderdelen van onze keuken kapot gemonteerd. (Achter- zijplanken keukenkastjes) en in de badkamer (toiletpot) kapot geleverd. Doordat dit ons eerste koophuis is en wij in een drukke en lange verbouwing zaten kwamen we er pas later achter. Ons probleem is niet opgelost omdat het al meer dan een maand na levering was. Ik vind het spijtig dat er niks aan is gedaan, aangezien je veel geld betaald voor de mooie spullen die ze aanbieden.

Bij aflevering van spullen beter laten controleren voor de chauffeurs. Bij ons zat er aan de onderkant van de toiletpot een beschadiging waardoor de toiletpot uiteindelijk ging lekken. Dit was... Bij aflevering van spullen beter laten controleren voor de chauffeurs. Bij ons zat er aan de onderkant van de toiletpot een beschadiging waardoor de toiletpot uiteindelijk ging lekken. Dit was tijdens de controle bij levering niet gezien. Ook vind ik het niet kunnen dat monteurs van de keuken kapotte onderdelen gewoon monteren en er niks over mede delen aan de klant. Dit is wat mij betreft onbegrijpelijk en maakt mij zeer boos. Ook in het afhandelen van klachten mag wat mij betreft wat zorgvuldiger omgegaan worden met de afhandeling hiervan. Makkelijk wegwuiven vindt ik persoonlijk niet passen bij het imago van jullie winkel.

Goed geholpen bij aankoop van de badkamer.

Levering is goed gegaan alleen de toegezegde bbq van Kamado zat niet bij de levering en inmiddels 3 telefoontjes verder nog steeds geen duidelijkheid over wanneer deze geleverd gaat worden.

Stefan

Onze ervaring met Grando is super

Verdonk

Teleurstellend

Stuur alleen vakkundige ZZPers naar klanten, dan bespaar je de klant en Grando zelf een hoop ellende

Maaike van de Sande

Het hele proces is me alles meegevallen en dat komt door de goede service van Grando. Het was duurder dan andere keuken en badkamer winkels, maar daarvoor kreeg ik wel een compleet pakket waar ik me... Het hele proces is me alles meegevallen en dat komt door de goede service van Grando. Het was duurder dan andere keuken en badkamer winkels, maar daarvoor kreeg ik wel een compleet pakket waar ik me eigenlijk vanaf de aankoop niet druk om heb hoeven maken. Heel fijn en het contact verliep altijd vlot en soepel. Alles is netjes opgelost, en bij zo'n verbouwing kom je altijd wel wat tegen wat tegenzit of niet gaat zoals gepland. Al met al, top service en goede kwaliteit producten geleverd waar ik weer jaren mee vooruit kan.

Tijdens de verbouwing kwamen nog wat technische problemen naar boven. Alles is netjes opgelost, maar het zou helpen als er naast verkopen en opmeten ook gekeken kan worden naar de technische... Tijdens de verbouwing kwamen nog wat technische problemen naar boven. Alles is netjes opgelost, maar het zou helpen als er naast verkopen en opmeten ook gekeken kan worden naar de technische aspecten van een verbouwing. De monteurs hebben alles telkens heel netjes, adequaat en snel verholpen en opgelost, maar als er vooraf al meer rekening gehouden wordt met de technische aspecten, zou het proces nog wat vlotter verlopen.

Toen het grootste gedeelte van de verbouwing er eenmaal op zat en het aankwam op naleveren heb ik wel wat vaker achter dingen aan moeten bellen/ geen bericht van ontvangen etc. Niet vervelend op zich en ook hier werd het goed opgepakt door de mensen in de winkel. Maar het proces was nog soepeler geweest als ook in de naleverfase contact vanuit Grando zou worden geïntieerd.

Kirsten

Wij zijn tot nu toe niet heel erg tevreden.

Er wordt gewerkt met monteurs die niet tot nauwelijks Nederlands spreken. De beloofde gesprekken voorafgaand aan het starten van de badkamer zijn niet geweest. Hierdoor zijn er veel fouten ontstaan.... Er wordt gewerkt met monteurs die niet tot nauwelijks Nederlands spreken. De beloofde gesprekken voorafgaand aan het starten van de badkamer zijn niet geweest. Hierdoor zijn er veel fouten ontstaan. Er wordt nog gewerkt aan een oplossing. Grando levert prima voorwerk, maar de monteurs laten te wensen over helaas.

de Jong

Dit keer geen positief bericht. Na verzoek van Grando of ik mijn kritische mening enigzins wou bijstellen, ga ik nu over op mijn eerlijke mening vwb installatie keuken. Ik baal enorm. Ik heb dik... Dit keer geen positief bericht. Na verzoek van Grando of ik mijn kritische mening enigzins wou bijstellen, ga ik nu over op mijn eerlijke mening vwb installatie keuken. Ik baal enorm. Ik heb dik 30.000 euro geïnvesteerd in mijn woning om keuken en badkamer naar mijn zin te maken. Badkamer is ok, mocht wel zelf het verlaagde plafond voor dat geld gaan witten en de LED verlichting is niet dimbaar welk wel was verzocht (what's in a name). Affijn, de keuken. Tot drie keer toe lekkage, zowel van de Quooker als van de chiffon welk blijkbaar niet helemaal jofel was geïnstalleerd. Fouten maakt ieder mens, geeft niets! Geef het een kans om in korte tijd eea recht te zetten. Ruim twee maanden moeten wachten op passende vaatwasser (verkeerd ingemeten/sorry) en opstaande randen boven het aanrechtblad. Geen spatscherm geplaatst, na montage van de randen chemische vlekken op de inductie kookplaat welk niet te verwijderen zijn. Een manager heeft contact met mij opgenomen en ik heb eea uitgelegd dat ik van sommige zaken ..baal! Hij zou mij terugbellen na de montage van de vaatwasser (18-11-2020)..U raadt het al, niet gebeld. Daarom baal ik omdat ik niet tevreden ben, zoveel geld en zo'n nazorg. Contact krijgen met iemand die beslissingen kan nemen is zeer moeizaam. Nee, geen Grando.

Communicatie

Hans en Lucelly

Zeer goed advies en zeer vriendelijke en deskundige verkoper (Arjen Tromp) bij Rotterdam Alexandrium.
Arjen heeft ons geweldig geadviseerd, meerdere keren terug geweest, steeds weer aanpassingen en Arjen bleef maar vriendelijk en behulpzaam.
Zelfs na sluitingstijd kregen wij nog antwoord van Arjen.
Ook heeft hij een prachtige 3d impressie van de keuken gemaakt.
Wat ons het meest aansprak was dat Arjen gewoon met alles eerlijk naar ons was.
Arjen nogmaals bedankt voor alles,
Hans en Lucelly.

G.W. Westerhof

Van start montage tot uiteindelijk besteld resultaat heeft meer dan vier maanden geduurd. Die mensen kunnen niet plannen, weten niet meer wat ze toezeggen, bestellen de verkeerde dingen op de... Van start montage tot uiteindelijk besteld resultaat heeft meer dan vier maanden geduurd. Die mensen kunnen niet plannen, weten niet meer wat ze toezeggen, bestellen de verkeerde dingen op de verkeerde plaatsen. Geven de verkkerde opdrachten uit aan de ingehuurde aannemers. Het heeft heel veel telefoontjes, bezoeken/gesprekken geduurd. Ik ben er nu helemaal klaar mee. GRANDO staat voor Grandioos veel ergernissen. Ik denk dat de Keukenconcurent betere service. Met het bestellen en geld ontvangen waren ze zeer gewiekst en gedienstig. En dan is het klaar.levert. Nooit meer naar Grando

Doe wat je zegt en zeg wat je doet.

A. Bouwman

In de showroom zijn wij professioneel ontvangen en begeleidt door de heer Isik. De installatie is sneller gegaan dan verwacht. De communicatie kan wel wat beter maar het resultaat is erg mooi... In de showroom zijn wij professioneel ontvangen en begeleidt door de heer Isik. De installatie is sneller gegaan dan verwacht. De communicatie kan wel wat beter maar het resultaat is erg mooi geworden.

De installatie is gedaan door deskundige mensen echter de communicatie hiermee kan beter. Het zou fijn zijn geweest als Grando gedurende de installatie-periode geïnformeerd had naar de gang van zaken.